aurstad Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Etter jeg kjøpte meg en Sony Ericsson T68i så har jeg begynt å tenke på en ting. Man kan få kjøpt Bluetooth kort til pc slik at man kan trådløst overføre data mellom mobiler/terminaler. Det jeg tenker er... når man bruker Wap eller sender email ifra telefonen så ringer man jo opp en forbindelse.. Hva om man kunne sette opp pc'n til å være en router til internett gjennom det trådløse bluetooth kortet og til telefonen? Man har seff adsl som gjør at man alltid er oppkoblet til internett.. Er dette i det hele tatt mulig? Ser gjerne at noen som har noe peil svarer.... Mange better-wizzere som svarer i hytt-å-gevær her.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 ingen med anelse?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 ........så....du liker ikke å maile med PCen din???? Om noen vet..er det her: http://www.opheim.com ...hva har du imot å maile med PCen din da...den er jo snill..grei...ikke fult så mobil..men...den har en myyyye større fargeskjerm enn mobilen din!!!!.. tjihi.. AKIRA NB: bluetooth har en opperasjons avstand på rundt 10 meter. (står noen steder 50 meter...men da tror jeg du må ha litt er strøm enn en mobil kan gi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå