Tannpirkeren Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg fant et tastatur som jeg tror passer bra til Windows XP. Men jeg er ikke helt sikker.... Tenkte at siden det er så mye feil med XP, så kan det jo bli enklere med et slikt tastatur da kanskje.... [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2001-12-02 01:18 ] Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg kjører win Xp pro og har aldri hatt så lite problemer/så stabil maskin før. Har vært gjennom 98seMe2000 og Xp har klart vært best... Go for it Bob... Athlon 700@805 Asus k7v Ibm deskstar 30gb hd 256 sd ram 133 Geforce 2 gts Live Platinum Pioneer slot in dvd Plextor 16x Diskettstasjon Kabinett osv. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Tja... vet om mange med problemer jeg. De har problemer med drivere, maskina går i loop i oppstart osv. osv. Men det tastaturet over var da lekkert det Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Ganske imponerende med en Intel PentiumMMX CPU i et tastatur da :wink: _________________ Datasupport (9MB *.mov) - ROFLMAO [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-12-02 15:33 ] Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Ja det var ganske imponerende det Kanskje det er en prototype fra intel? Vel vel.. jeg tror det er best at jeg holder meg til AMD`n min og win2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå