Singh tha king Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg har nå fått en N6680. Problemene er: 1) Hvordan i svarte får man se innholdet på minnekortet på telefonen? Det kan da ikke være så vanskelig? *løst* 2) Hvordan får man tastelyden vekk? (pip, pip,hver gang man trykker) *løst* 3) Hvordan får man skifte fra 3G nett til GSM? *løst* 4) Hvordan får man fjernet telenor-logoen på fordsida? 5) Kan man få sånn plastikk greie for å beskytte skermen for riper? Hvilken butikk?(ikke nett) 6) Hvordan justere man volumen sånn generelt, når noen ringer/sender sms/deg osv. 7)Hvordan kan man vite hvilke programmer som blir brukt i bakgrunnen? *løst* (skal prøve å lese manuellen en gang til, men finner ikke så mye der, tar en ekstra skjekk.) *lest* Takk for svar. Endret 6. desember 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Hadde jeg fått svar fort, hadde vært kjempe fint! Det er da bare ikke jeg som har en symbian mobil...? Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 For og se hvilke programmer som kjører, så tror jeg du holder inne den knappen med bilde av en blyant. Mener å huske det var slik når jeg hadde 6630. For og fjerne telenorlogo, så er du nødt til å laste ned en blank logo (du kan kjøpe en på inpoc mener jeg). Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Rart, for når jeg holder blyant ikonet så skjer det ingenting...andre ideer? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) 4) Hvordan får man fjernet telenor-logoen på fordsida? Meny->Verktøy->Instillinger->Telefon-innstillinger->Ventemodus->Høyre utvalsgtast->Skift fra "Telenor" til noe annet. Er ikke 100% sikker på om dette er stien på 6680, men var ihvertfall slik på 6630 og vil tippe det er noenlunde det samme på 6680. EDIT: Sorry! My bad! Du tenkte på operatør-logoen øverst på skjermen du? I såfall er det bare å bestille en som er blank eller noe annet du finner mer prydende. Endret 5. desember 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 kk, takker...noen som har peiling på hvordan man stiller på volumet generelt? når telefonen/sms ringer/piper osv.? Også hvordan jeg kan se hvilke programmer som kjører i bakgrunnen? Begynner å bli veldig plagsomt nå! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Også hvordan jeg kan se hvilke programmer som kjører i bakgrunnen? Begynner å bli veldig plagsomt nå! Hold inne den merkende knappen i et par sek. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 takk skal du ha! Aller siste spørsmål (finner det ikke brae ut.): Hvordan justere man volumen sånn generelt, når noen ringer/sender sms/deg osv. lyden på spill, ikke bare slå på og av. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 takk skal du ha!Aller siste spørsmål (finner det ikke brae ut.): Hvordan justere man volumen sånn generelt, når noen ringer/sender sms/deg osv. lyden på spill, ikke bare slå på og av. 5261085[/snapback] Her endrer du sms- og ringevolum: Meny->Profiler->"Trykk "valg" på profilen du vil redigere"->Tilpass->Ringevolum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå