tiss Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 heisann, jeg lurer på hvordan feilsystemet på teoriprøven hos biltilsynet fungerer, jeg skjønner ikke bæret er det slik at viss du får ei oppgave der det er 4 alternativ og 3 som er riktige, og du har rett på 2 av de, men den siste er feil, blir det da betrakta som 3 feil?? pls help... Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Om du etterlater et rett alternativ, får du 1 feil. Om du krysser av feil, er det 1 feil. Du har 4 alternativ, to er rett, du krysser av 1 rett og en galt, da får du 2 feil. (Du krysset av en feil, +at du glemte en riktig) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Om du etterlater et rett alternativ, får du 1 feil. Om du krysser av feil, er det 1 feil. Du har 4 alternativ, to er rett, du krysser av 1 rett og en galt, da får du 2 feil. (Du krysset av en feil, +at du glemte en riktig) 5245863[/snapback] Med andre ord - det er bedre å la vær å svare enn å tippe villt. Noe jeg nesten smertelig fikk erfare (27 av 27 tillate feil ). Kom ikke på at jeg ikke trengte å svare før jeg var nesten ferdig, og gadd ikke gå gjennom alt på nytt Lenke til kommentar
tiss Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Om du etterlater et rett alternativ, får du 1 feil. Om du krysser av feil, er det 1 feil. Du har 4 alternativ, to er rett, du krysser av 1 rett og en galt, da får du 2 feil. (Du krysset av en feil, +at du glemte en riktig) 5245863[/snapback] Med andre ord - det er bedre å la vær å svare enn å tippe villt. Noe jeg nesten smertelig fikk erfare (27 av 27 tillate feil ). Kom ikke på at jeg ikke trengte å svare før jeg var nesten ferdig, og gadd ikke gå gjennom alt på nytt 5248844[/snapback] hvis jeg har ei oppgave: 4 alternativ, 3 rette, jeg svarer kun på på 2, da får jeg kun 1 feil? Endret 4. desember 2005 av tiss Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Riktig! ......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå