Gå til innhold

hvordan fungerer feilsystemet hos biltilsynet?

tiss

Anbefalte innlegg

heisann, jeg lurer på hvordan feilsystemet på teoriprøven hos biltilsynet fungerer, jeg skjønner ikke bæret :hmm: er det slik at viss du får ei oppgave der det er 4 alternativ og 3 som er riktige, og du har rett på 2 av de, men den siste er feil, blir det da betrakta som 3 feil?? pls help... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du etterlater et rett alternativ, får du 1 feil. Om du krysser av feil, er det 1 feil.

Du har 4 alternativ, to er rett, du krysser av 1 rett og en galt, da får du 2 feil. (Du krysset av en feil, +at du glemte en riktig)

5245863[/snapback]

Med andre ord - det er bedre å la vær å svare enn å tippe villt. Noe jeg nesten smertelig fikk erfare (27 av 27 tillate feil :w00t: ). Kom ikke på at jeg ikke trengte å svare før jeg var nesten ferdig, og gadd ikke gå gjennom alt på nytt :roll:

Lenke til kommentar
Om du etterlater et rett alternativ, får du 1 feil. Om du krysser av feil, er det 1 feil.

Du har 4 alternativ, to er rett, du krysser av 1 rett og en galt, da får du 2 feil. (Du krysset av en feil, +at du glemte en riktig)

5245863[/snapback]

Med andre ord - det er bedre å la vær å svare enn å tippe villt. Noe jeg nesten smertelig fikk erfare (27 av 27 tillate feil :w00t: ). Kom ikke på at jeg ikke trengte å svare før jeg var nesten ferdig, og gadd ikke gå gjennom alt på nytt :roll:

5248844[/snapback]

hvis jeg har ei oppgave: 4 alternativ, 3 rette, jeg svarer kun på på 2, da får jeg kun 1 feil?

Endret av tiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...