Gå til innhold

Hvordan si opp XboxLive Abn?


j0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logg deg på din livekonto på Xbox.com

Klikk på "avslutt denne kontoen".

5246409[/snapback]

 

Da må dette vær en ny funksjon. Jeg hadde xbox og live, men solgte konsollen og da var det ikke vits å beholde live-kontoen. Så jeg motte ringe til xbox-kundeservice eller hva det var, der traff jeg en klysete kar som jeg måtte TRYGGLE om å si opp kontoen, han spurte flere ganger hvorfor jeg ikke skulle ha kontoen og om jeg var 100% sikker. Jeg forklarte at hva i helvete skulle jeg med en live konto når jeg ikke hadde xbox?? Da prøvde han seg med at jeg kunne selge kontoen til noen kamerater som hadde xbox!! Hva faen har han med hva jeg vil gjør med kontoen? :mad: Sånnt synns jeg er dårlig behandling av kunder...

 

edit:leif

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Jeg avsluttet også Live kontoen min, i November.

Det var en rar opplevelse.

 

"Hei, jeg vil gjerne stenge Live kontoen min."

"Ok, hvorfor det?"

"Ehh, jeg spiller aldri Live lenger. Hvorfor betale for noe jeg ikke bruker?"

"Hvorfor ikke, det er mange gode Live spill der ute.

"Jeg har ikke råd, nå vil jeg stenge kontoen min"

".. [Furt stemme]Javel, hva er gamertagen din?"

 

etc.

 

Personen var forresten svensk.

For no driit.

Lenke til kommentar

Ikke nok med at det har vært vanskelig å avslutte, det har ikke vært mulig å ta en pause, for så å fortsette siden heller. Da måtte du i så fall starte en ny konto, med et nytt nick.

 

Jeg snakket med "Major Nelson" (Larry Hryb) om akkurat det der. Han skyldte på mangler ved kundedatabasen, og han lovte da (dette var i høst en gang) at de skulle forbedre mulighetene. Virket som han siktet til i forbindelse med Xbox 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...