SmiGGah Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei Jeg sitter bak en router. Må ha den der for mamma skal ha internet nede! Men jeg vil ikke sitte bak den, for denne firewallen eller hva man kaller det er i veien. Jeg har ikke peiling på hvilke porter jeg må åpne osv. Er det noen mulighet for å fjerne all beskyttelse? Eller bare åpne alle portene inni den? Har en SMC router med trådløs forbindelse. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du kan sette PCen din i DMZ-sonen... Da vil alle porter rutes til deg Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er det bare meg, eller har dette spørsmålet blitt stilt en del ganger før?? Lenke til kommentar
SmiGGah Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Takk, fikk det til! Moy, beklager hvis det har blitt stilt før. Jeg prøvde å søke etter svar, men fant ingenting :/ Prøver litt til. Endret 3. desember 2005 av SmiGGah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå