SnurreK Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Verdi på denne P4 2,66GHZ HK? Vet ikke merke 512MB minne pc2700eller no 9800Pro Ikke harddisk DVDrom Et eller annet stygt Aopen kabinett med gullakert sidedør!! Vet ikke så mye mer om den siden det er en venn av meg som har den. Han bruker den ikke så jeg tenkte at jeg kunne kjøpe den av han. Så hva trur dere er en rimelig pris for denne? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ettersom det ikke er neo harddisk så tror jeg ikke du skulle betale allverden for den der... BTW er den gammel? Lenke til kommentar
SnurreK Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Ettersom det ikke er neo harddisk så tror jeg ikke du skulle betale allverden for den der...BTW er den gammel? 5245432[/snapback] Ble vel kjøp tidlig i 2003 en gang. Eller litt før. Endret 3. desember 2005 av SnurreK Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 I følge prisguiden i dag så selges en ny P4 2.8 GHz for 1300,-, og en ny 9800 Pro til ca 1200,- En total verdi ny for den PCen i dag ligger vel på 3500,- Så kommer det han på hvor mye han har brukt den, og om han har overklokket. Litt overklokking skal ikke gjøre noe, men hvis han har tatt det til maks, og brukt det der lenge, så vil nok delene være ekstra slitt. Men en pent brukt uklokket vil jeg nok si maks 2000,- til en ukjent. Men kompis så burte det kanskje ikke mer enn 1500,- Men du burte få bra trekk for det stygge kabinettet med gulldør Lenke til kommentar
axelh Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 anbefaler ikke å kjøpe av venner! sier dette av egen erfaring... Mvh, Axel Lenke til kommentar
SnurreK Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 anbefaler ikke å kjøpe av venner! sier dette av egen erfaring... Mvh, Axel 5245563[/snapback] Å? Fortell... PC-en er ikke overklokket. Jeg trur jeg kan få den for ca 2000kr Lenke til kommentar
axelh Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ok, hvis det er noe gale med det du kjøper så blir det vanskelig å si fra... tro meg! det skjedde med meg, men han er ikke akkurat min beste venn da Mvh, Axel Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ville ikke betalt mer enn 2000kr for den pcn der. Kjøpe av venner er vell grett det da? Du får kompis pris, å hvis noe blir ødelagt finne man jo alltids en løsning. Hovedkortet blir ødelagt, kompissen din fikser deg 10L heimkok? hehe;) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 anbefaler ikke å kjøpe av venner! sier dette av egen erfaring... Mvh, Axel bedre å kjøpe av en man kjenner enn en man ikke kjenner vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå