TST Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Oppdatert: Hver dag fra 1. desember og frem til julaften kunne leserne av Gamer.no vinne flotte premier. Nå er alle vinnerne offentliggjort. Les mer Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ser ikke mitt navn der. Det må være noe feil! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hadde et håp om å vinne. I den første luken var jeg for liten til å delta, men fant dette ut i ettertid Lenke til kommentar
Stru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gratulerer alle sammen ser fram til å se mitt eget navn på lista innen kort tid! The_Fire: La ikke merke til det før du sa det nå :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Håper mitt navn vil stå oppført på den lista mot jul Og en stor gratullasjon til vinnerene sålangt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 off ingen permier til meg:P gratulerer vinnere Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Da jeg leste hvem som var vinnere, så jeg Kristoffer, og det gikk et sjokk gjennom kroppen Men så var det ikke meg alikavell. Uansett, gratulerer Kristoffer som vant! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ser desverre ikkje ut til at eg vinner i år heller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jaja,kansje neste år for oss som ikkje vant i år heller Ha en fantastisk jul folkens, og en særegen gratulasjon til vinnerne av årets julekalander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg