TigerBlack Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei Lenge siden jeg har posta bilder ,men har ett par nye nå Denne er en av en serie bilder som ble tatt under solnedgang fra Santa Monica Pier, Los Angeles, CA nå i midten av november. Jeg syntes det ble utrolig pene farger og god stemning. Men er åpen for kommentarer. Utstyr: Canon Canon 300D Black/BG-1E, Canon 70-200 F4 L USM Instillinger: F6.3, 1/500 sek,ca 150 MM, 100 ISO Lenke til kommentar
ferik Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Veldig pent bilde, men jeg savner noe, ikke så mye du kan gjøre noe med, men flere båter på vannet hadde gjort seg... og de folkene som er der ser man nesten ikke i d hele, du kunne kanskje kutte litt av bunnen, en del faktisk. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Et fint bilde, men som nevnt over, kanskje noen båter i vannet hadde gjort seg. Du bør fjerne de svarte prikkene på himmelen. Himmelen er fin og gir pene refleksjoner i vannet Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Skulle gjerne hatt litt mer av de menneskene! Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fine farger! Du vet hvorfor de har så fine solnedganger i L.A.? Smog, smog, smog. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Hei Igjen Her er ett bilde til fra samme solnedgang. Driver å sorterer her, så det kommer ett par til etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå