SteveVice Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg endte opp med et Core system og nå må jeg ha meg en komponent kabel Microsoft sin orginal kabel er utsolgt, men hos komplett.no fant jeg 2 alternativer Denne: Joytech Digital AV Cable Component med gullkontakt og optisk kabel for 259 kr Og denne: Monster Xbox GLX360 CVA-10 Component Video og optisk, 3.05 meter, Kun for 360 for 1049 kr. Nå.... I beskrivelsen til Joytech sin komponentkabel så står det klart at det er en HD kabel som gir 720p/1080i mens i Monster kabelen så står det ingenting om HD. Er ikke monsterkabelen en HD kabel men en komponent kabel som gir bedre signal for vanlige tver eller? Og er Joytech sin kabel bedre enn Microsoft sin orginal komponent kabel? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Begge kablene vil gi deg HD. Husk at i Monster-kabelen betaler du MYE for merkenavnet. Joytech er ofte regnet som budsjettkabelen. Jeg ville personlig i dette tilfelle ikke lagt ut over 1000-lappen for en Monstercable. De er generelt overpriset nok som de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå