Gå til innhold

Beste webshop?............sikkert mange forslag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker selv Flexi-Data. Uansett hvor mye jeg vrir og vender på det blir de billigst. Dette fordi jeg kan hente varene siden jeg bor i Bergen, så slipper jeg frakt :smile:

Frakt er ikke akkurat billig :grin:

Liker Kompletts ukestilbud som jeg har slått til på et par ganger. Har også gode erfaringer med Databutikken (billigst, men ikke hvis man inkluderer frakt). Databutikken har også et litt større utvalg i varer.

Men alt i alt, Flexi-Data, uten tvil.

Lenke til kommentar

hm.. frakt koster 120 kr, eller deromkring. jeg vil nok være så frekk og påstå at det er lommerusk.

forøvrig holder jeg meg til komplett og databutikken. komplett har det meste, pluss gode tilbud i ny og ne, mens databutikken har litt mer småsære saker (mini-itx hovedkort, 15 liters retro-kjøleskap.. rett og slett snop for store gutter :grin: )

Lenke til kommentar

holder meg til PS Data.

har ikke de varen, så skjekker jeg multicom.

(de er billig og bra, men jeg må si at hjemmesiden dems suger)

har ikke de det heller går jeg til flexi-data, deretter til databutikken.

har jeg fortsatt ikke funnet varen finner jeg meg noe annet :smile:

Lenke til kommentar

Kom plutselig på en sak! Kjøpte ny mobil Ericsson R 600, lokalt; men ikke hos dem jeg normalt kjøperBrun/ hvitvarer. Skulle spare 200kr!!!!! Batteriet er ødelagt, har ikke fått nytt enda!

Derfor: Kanskje lurere å bruke shoper som er "litt" dyrere men seriøse!...........Har lagt merke til at Komplett har fått MYE kritikk her.......og de er heller ikke billigst!

Er det bare storm i ett vannglass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...