ohkaasa Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har overklokket min AMD 3500+ til 2.6 Ghz minnet er stilt inn på 333, men k,ører på 217,4 Mhz pr kanal, så det er jo også overklokket, har ett XFX7800GTX som er klokket til 489/1300. Problemet er at jeg får kun 8500 poeng i 3Dmark05, burde jeg ikke fått mer? og Framerate i BF2 er veldig ustabil, noen idè om hva som kan være problemet. Ram skal være av god kvalitet det er Corsair. HTT kjører på 4 forresten. Noen som har gode ideèr eller innspill. FPS i BF2 faller ofte til rundt 30, og det er uansett om jeg kjører 1600x1200 eller 1280x1024, har egentlig ikke så mye å si om jeg stiller opp eller ned detaljer heller. Har på følelsen at noe er galt. Men maskinen er helt stabil.... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Dersom du bare har 1GiB ram så vil eg tro at det er det som lager problemer i BF2. 3Dmark scoren din er ok tror eg. Eg får 8600 med en Opteron 165 på 2600mhz, 2GiB OCZ Platinum edition på 217mhz, MSI NX7800GTX@490/1360. Så vi ligger ganske likt. Endret 3. desember 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
ohkaasa Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Har faktisk 2 gig altså... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 BF2 er ikke glad i overklokking, kanskje det har noe med det, prøv å still tilbake all overklokk, og så prøver du å spille Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) jeg har spilt BF2 på hardoverklokket pc i mange uker nå. tullprat. men det kan jo være at du har klokket til at den er ustabil. det kan by på problemer Endret 7. desember 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 BF2 er ikke glad i overklokking, kanskje det har noe med det, prøv å still tilbake all overklokk, og så prøver du å spille 5254570[/snapback] Hva mener du med det? Så lenge klokkingen er stabil skal det ikke ha noe å si om han ikke har gjort noen andre forandringer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Ikke gå helt i kjellern for at jeg sa det Jeg leste det på Tweakguides, jeg sier ikke at det må være rett, jeg spiller selv BF2 med klokka prosessor, jeg sa det for det kan være en årsak..enkelt og greit. Faktum er at det fins spill som ikke liker klokka maskiner. Endret 7. desember 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
StigK Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Det er tull. Det finnes spill som er ekstremt kresen på stabilitet, det er det eneste. Overklokking er ikke en sykdom, det er kun optimalisert klokkehastighet på forskjellige chips. Edit: Det slo meg at "det kan finnes" spill som feiler fordi de ikke kjenner igjen prosessoren, men det er kun merklig koding. Endret 8. desember 2005 av StigK Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Greit jeg gir meg, jeg sa bare at det kunne være en årsak, sykdom? Jeg leste bare en lang greie om klokking og spill, jeg spiller selv med klokka maskin, og jeg sier dette igjen bare pågrunn av at jeg er lei av å høre TULL, han kunne prøve å sette klokkingen tilbake, hvis det ikke er det..så er det for faen bare å sette tilbake. Jeg sa bare en mulighet og på grunn av det så sprette det mye d.......... ut av folk. Jeg vil bare prøve å hjelpe fyren. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det sure innlegget jeg la inn, sier jeg unnskyld for..ingen har rettighet til å nekte noen å si det de mener...Håper de jeg sa det til godtar unnskyldningen, dette er sikker en flåsete sagt. Men det er ikke sånn jeg bruker å prate til folk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva slags PSU har du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå