LarZen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 På hardisken så ligger det en haug med themes til dashbordet. Men jeg finner ikke ut åssn jeg skal skifte dette. Er det noen som vet åssn? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Trykk på xbox guide knappen, deretter profile settings (elns) og themes Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Takker så meget Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hmmmm.... Tror jeg trenger en mer beskrivende kakeoppskrift. Kan noen hjelpe meg å skifte tema? Jeg trykker på XBox-guide. Trykker på mitt Gamercard. Velger Edit Gamer Profie. Det eneste jeg klarer å skifte er det lille avatarbildet. Klarer ikke skiftet hele temaoppsettet i konsollen. Hvor gjøres det? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Og til andre klossmajorer som meg selv: Her er løsningen etter litt fikling. Når man trykker på XBox Guide, så skal man ikke stå i Dashboard hvor man har 4 faneark å bla mellom. Da skal man trykke Guide-knappen en gang til slik at man har den menyen som er på venstre side av skjermen. Der ligger valget "Personal settings" og selvsagt finner man "Themes" der inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå