rallyeraider Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hey Har fått meg en Qtek 9100(windows mobil), så lurte eg på, hvilket programer er det lurt og ha på en pda. Skulle hatt en mediaplayer som spiller det meste. Settet stor pris på alle svar og hjelp eg kan få Mvh kjell Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 det finnes iallefall to oppsumeringsposter om programmer, og i min test av qtek s100 har jeg også nevnt en del. Forslag til en basispakke kan være: spb pocket pluss (x lukker programmer, ikoner på skrivebordet, minimere programmer med xen, full skjerm ie, flere vinduer i ie, batterimåler helt på toppen ved startmenyen +++) (skal du ha noe gratis er vel vbar en ting hvis jeg ikke husker feil, er også ett annet program. Betaplayer (gratis og lar deg spille av filmer og musikk) Pocketmusic (gratis (let på siden etter freeware nedlasting, og marker bare pocketmusic under installasjon) god musikkavspiller) Pocketchat (gratis og lar deg chatte på irc) pocketputty (tvilsomt om du vet hva putty er, men det lar deg styre servere over ssh. Tror ikke du har veldig stor nytte av det) Det er noe av det grunnleggende jeg har på min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå