petrus764 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 enda en god unnskyldning til og feire (drikke ) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kongehuset bryr meg langt og godt inn i raua. Men et nytt og velskapt barn er jo alltid like hyggelig. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Gratulerer med dagen lille gutt! Skule ønske jeg var en jente som var like gammel som den nyfødte, også kunne jeg blitt konge en tid!! :!: 5245970[/snapback] Hehe... Er visst ikke den eneste som tenker slik:P Men kan jo prøve meg på hu Mauden da =) Gleder meg til den dagen jeg sitter ved tronen og styrer og bestemmer. *drømme-drømme* Men skal ikke Haraldulf gå av med pensjon snart. Begynner å bli så lei gammern. Få inn han Ari ved tronen! Da blir det fart i Se og Hør da =) "Kjære landzmenn....." Ser det for meg! HAHA! Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Gratulerer med dagen lille gutt! Skule ønske jeg var en jente som var like gammel som den nyfødte, også kunne jeg blitt konge en tid!! :!: 5245970[/snapback] Hehe... Er visst ikke den eneste som tenker slik:P Men kan jo prøve meg på hu Mauden da =) Gleder meg til den dagen jeg sitter ved tronen og styrer og bestemmer. *drømme-drømme* Men skal ikke Haraldulf gå av med pensjon snart. Begynner å bli så lei gammern. Få inn han Ari ved tronen! Da blir det fart i Se og Hør da =) "Kjære landzmenn....." Ser det for meg! HAHA! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Gratulerer med dagen lille gutt! Skule ønske jeg var en jente som var like gammel som den nyfødte, også kunne jeg blitt konge en tid!! :!: 5245970[/snapback] Hehe... Er visst ikke den eneste som tenker slik:P Men kan jo prøve meg på hu Mauden da =) Gleder meg til den dagen jeg sitter ved tronen og styrer og bestemmer. *drømme-drømme* Men skal ikke Haraldulf gå av med pensjon snart. Begynner å bli så lei gammern. Få inn han Ari ved tronen! Da blir det fart i Se og Hør da =) "Kjære landzmenn....." Ser det for meg! HAHA! 5313322[/snapback] Konger hverken styrer eller bestemmer om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Gratulerer med dagen lille gutt! Skule ønske jeg var en jente som var like gammel som den nyfødte, også kunne jeg blitt konge en tid!! :!: 5245970[/snapback] Hehe... Er visst ikke den eneste som tenker slik:P Men kan jo prøve meg på hu Mauden da =) Gleder meg til den dagen jeg sitter ved tronen og styrer og bestemmer. *drømme-drømme* Men skal ikke Haraldulf gå av med pensjon snart. Begynner å bli så lei gammern. Få inn han Ari ved tronen! Da blir det fart i Se og Hør da =) "Kjære landzmenn....." Ser det for meg! HAHA! 5313322[/snapback] Konger hverken styrer eller bestemmer om jeg ikke tar feil. 5314164[/snapback] Neida, er klar over det, men er bare en måte å uttrykke meg på. Tror det er stortingspresidenten som har mest makt i landet her, men det får bli en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå