superted81 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har nå lest bruksanvisningen mange ganger, men jeg får fortsatt ikke kontroller nr. 2 til å fungere... Står at jeg skal trykke på Xbox guide knappen på kontrollen, for så å skru på konsollen... Da skal de visstnok finne hverandre! Men kontrollen bare blinker og maskinen leter i 20 sek før den gir opp... Noen forslag? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 du må trykke inn den lille hvite knappen på konsollen først Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 du må trykke inn den lille hvite knappen på konsollen først 5245041[/snapback] Altså før jeg skrur på kontrollen? Mao først skru på maskinen, så den hvite så kontrollen?? For hvis det er tilfelle så fungerer det ikke Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Prosedyren er: Konsollen må stå på. 1.Trykk på guideknappen på kontrollen. Dette er for å slå på KONTROLLEN, ikke konsollen. 2. Trykk connectknappen på selve XBox360. 3. Trykk på connectknappen på trådløse kontroller. Står på side 97 i bruksanvisningen for XBOx360, men de fleste leser så fort at de tror de leser KONSOLLEN, der det står "kontrollen". Altså, man må vekke kontrollen fra dvale med guide-knappen. Så kan man connecte de med hverandre. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Klarte det.... Så ikke den lille hvite knappen på kontrollen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) hvordan fikk du ikke dette til når det både illustreres med bilde OG tekst i manualen? Endret 3. desember 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
butare Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hvordan fikk du ikke dette til når det både illustreres med bilde OG tekst i manualen? 5246340[/snapback] Han er vel som oss alle andre. Vi leser ikke manualen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Leser heller ikke manualen men prosessen for å parre en ekstra kontroller er ikke så lett å finne ut av...kanskje derfor de illustrerer dette helt klart og tydelig i manualen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå