Hotel Papa Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Heisann Har tenkt å ønske meg en sånnen til jul! Link: Her Bare lurer før jeg skrivern på lista om det er noen som har bra/dårlige erfaringer med den?? Det skal være den med 200gb HD... Endret 3. desember 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) jeg har bare positive erfaringer med den iallefall. takler det meste av media. kan kobles til filserveren og streame musikk/film/bilder direkte over ethernet. kan også flashes til å bli sonefri, men da mister du vel garantien (du flasher selve DVD-Rom'en, ikke selve spilleren dog..) fjernkontrollen er vel det eneste trekkpunktet..den er litt puslete, ikke fargekodet og du må ha ganske god fri sikt til spilleren for å få den til å fungere... den med 200GB harddisk er vel enda bedre, har bare testet DP500 jeg. Hørt at du kan sette dem opp som FTP server også med rett firmware Endret 3. desember 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er ikke DP-500 en gammel modell? Har hatt min i minst ett år.. Er ikke så veldig glad i den, den piper noe voldsomt, og videostreaming er ofte veldig hakkete. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Er ikke helt sikker jeg Bruun Enten var det Dp-500 eller 558.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå