EC Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Overklokking's siste prosjekt er kommet i artikkelform. Denne gangen skulle vi få en temmelig bråkete PC stille. Resultatet og metodene vi brukte kan dere lese om i artikklen, som dere finner her. Mvh, Vidar Fagerjord, siteadmin & webredaktør @ http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ganske heftige modder. Peronlig likte jeg "settePcenietannetrom" prosjektet bedre. det bruker jeg nå, den står i et uisolert rom, så min CPU ligger på noenogtredve grader aws. Men igjen, det der var stilig! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Bare en 60mm nede i fronten? Blir ikke mye luft av det hvis den også skal være stille.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Faktisk blir det nok luft til å holde maskina på en behagelig temp. I skrivende stund er temperaturene: VIA686: 24 system: 25 CPU: 34 Nå har jeg jo ikke akkurat siste skrik innen CPU, men allikevel er det behagelig stille her. :smile: Nå gjenstår bare Linux - serveren. En skikkelig bråkmaker... -VF- Lenke til kommentar
twarr Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Skikkelig tøft prosjekt! Det er mange som har en bråkete pc - blant anna meg.. Eg har kjøpt silent viking, og sanne kabinettvifte som er justerbare, men det hjelper ikkje.... Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Stilig opplegg! =) likte artikkelen Lenke til kommentar
umy Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 hva med project helikopter, et par 120mm delta vifter her og der ++ => Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå