Irminsûl Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvorfor er det sånn at enkelte prosesser nekter å fjerne seg, uansett om de har låst seg eller ikke? Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvilke prosesser da? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Ingen spesielle. F.eks har jeg problemer med at Thunderbird ikke fjerner seg; jeg må restarte maskinen for å fjerne den. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til. Snakker du om å; a) avslutte et prg. b) avinstallere et prg. c) avslutte en prosess (via oppgavebeh.) Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er fordi disse prosessene er i bruk, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Glemte dennet tråden. Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til. Snakker du om å; a) avslutte et prg. b) avinstallere et prg. c) avslutte en prosess (via oppgavebeh.) 5247797[/snapback] Ja, prosess. Selv om den er i bruk, så skal det vel gå ann å tvinge et program til å avslutte--spesiellt hvis det ikke er et "viktig" Windows-program. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Prøvd taskkill /IM thunderbird.exe ? Den skal force prosessen til å avslutte. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Prøvd taskkill /IM thunderbird.exe ? Den skal force prosessen til å avslutte. 5253630[/snapback] Nei. Skal prøve det neste gang. Takk. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har nå funnet ut at problemet skyldes Norton 2005. Prosesser som låser seg prøver å koble seg til Internett, men får ikke tilstrekkelig tilgang til tross for at jeg har gitt de tilatelse. Defor bare henger de der til jeg restarter maskinenen. Dette påvirket alt fra nyttige programmer som Spybot til diverse spill. Jeg reinstallerte Norton i dag, og nå fungerer det fint--men hvor lenge vet vel ingen... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har problemer med rester fra NIS2005 drlv... har avinstalert det.... renset register med 4-5 forskjellige prg., men ved instalasjon av enkelte programmer får jeg opp en feilmelding der "norton-fuck-eller-annet-hindrer-faenskapet-i-å-instalere-seg" er budskapet. Jeg HATER Symantec/Norton programmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå