Simon88 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Eg lurer på om eg kan sette inn 2 nye 512 mb brikker i pc'n min, har tenkt å kjøpe desse: Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Har frå før av: Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL2.5 Hovudkortet mitt er et: MSI K8T Neo2 med 4 DIMM 400/333/266 Det er vell ingen problem å sette inn desse to brikkene? For når kompisen min bygde pc'n for meg, så var det ikkje samme kor en satt inn dei to brikkene, måtte liksom stå der og der for at pc'n skulle starte!? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Normalt sett skal det gå bra,men man vet jo aldrig.Kan hende att hk ditt er "kresen" på ram.Er det sånn att du har 3stk ram brikker fra før?Nei du kan ikke sette brikkene hvor du vil.Det nye brikkene må sitte i samme slotfarge på hk. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Eg har 2 stk ram brikker frå før. Såg på hovudkortet no, og dei 2 brikkene står montert i dei grønne slotsa, og så er det to lilla ledige, så eg tar å bestiller 2 * 512 til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå