Gå til innhold

Extreme høretelefoner ,

Anbefalte innlegg

jeg driver og vurderer om jeg skal kjøpe meg et bærbart lydmedium (mp3 el)

da trenger jeg jo noen gode høretelefoner , for propper helt utelokket helt .

høretelefonene skal brukes på jobben så di bør ikke være større en vanlige øreklokker di må være rimelig lette og sitte godt fast

di må tåle støv og div annens skit som finnes i et mek verksted (ikke bil verksted)

di må dempe lyd meget bra , men og spille høyt nokk til og spille gjenne ørepråpper

( disse bruker jeg hele tiden pga støy) .

jeg sier ikke no om max pris , er mest intresert i og se om det finnes noe som oppfyller disse kravene .

og ja , di må kunne drives av en vanlig ipod eller lignende apparat

for meg høres dette rimelig umulig ut , men jeg har meget liten oversikt over headphones markedet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du ønsker små portable passer muligens AKG-K26. Var nede på HIFI-kjeden i går og ble veldig overrasket over hvor god lyden var i de, og de er på tilbud akkurat nå til 400,-.

Sennheiser PX 200 skal også være veldig bra i den størrelsen/prisen og koster bare 450,- på komplett.

Dersom du har en HIFI-kjeden eller en HIFI-klubben i nærheten burde du ta turen dit og lytte.

Lenke til kommentar

For noen krav ftz! Men jeg mener DT770-m klarer dette. Har kommet en 80ohms versjon av disse nå og de passer deg perfekt! Anbefales på det sterkeste.

Har selv DT770-80 og er fornøyd med disse ,men skulle gjerne hatt 35db demping så jeg vurderer å bytte dem ut mot DT770m-80.

35db demping er ofte mer enn hva ørepropper og hørselvern kan tilby. Har noen propper som demper med 25db og et hørselvern som demper med 32db på jobben. Synd ikke kan bruke DT770m på jobben ,men pga at det er eksplosjonsfare så kan jeg ikke det :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...