hal2000 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 enjoy! Imperial Invaders (krever java) Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hehe, meget bra! skitkult... dette er jo spaceinvader ! .... Stå på Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Utrulig bra! Får flashback til når jeg var en liten drittunge som spilte Space Invaders på den lokale kafeterian! Brings back good memories. Mimre mimre, snufs snufs.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kjempebra Klassisk spill med en turbo-boost! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det frøys i stage to. Konge lydeffekter! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Veldig moro, minner om Space Invaders ja. God underholdning til meg som er på jobb med lite å gjøre nå hehe. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Vanskelig, men kom til lvl 4 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hmm, får bare opp et blankt vindu når jeg prøver å starte spillet. Why? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hehe, tøft! bedre en orginalen! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hmm, får bare opp et blankt vindu når jeg prøver å starte spillet. Why? 5248104[/snapback] Har du nødvendige plugins?? Fett spill forresten, men litt vel vasnkelig og ensformig. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hmm, får bare opp et blankt vindu når jeg prøver å starte spillet. Why? 5248104[/snapback] Tror det er fordi Java ikke er installert, eller så er det kanskje ikke riktig konfigurert i nettlesern din eller noe. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Wee, dette var artig! Ble fort utrolig vanskelig på stage 6, men det var nå kjempeartig likevel! Flott gjort! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Flott spill.. Bedre enn de fleste slike spill jeg har prøvd Bra jobba. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror det er fordi Java ikke er installert, eller så er det kanskje ikke riktig konfigurert i nettlesern din eller noe.Fungerte fint med IETab. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Najs, hadde vært gøy med en turbo knapp, warp to lightspeed elns, det kan nemlig bli litt ensformig etter en stund... Lenke til kommentar
hal2000 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 oi, det var overraskende mye positiv tilbakemelding enig at det er litt ensformig, har blitt ganske lei det selv :!: Men, har ikke tid til å gjøre mer med det nå... mener å huske at java runtime 1.2+ må til for å få det til å funke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ah...nostalgi i full sving her ja Synest det var veldig bra eg, kanskje litt vanskelig på grunn av dei raske skuddene, men heilt greit. Kom til Nivå 8. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Synes det var veldig artig ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå