RedRocK Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei! Idag skulle jeg sette inn en ny harddisk i min datamaskin, jeg hadde også byttet skjermkort for noen dager siden... Strømforsyningen min er heller ikke så veldig kraftig... Han som satt inn skjermkortet mitt for noen dager siden, sa at han måtte gjøre noe for å få nok strøm til skjermkortet (Geforce 6600 GT) Men når jeg nå hadde satt inn harddisken, å skrudd på maskinen fikk jeg "No signal detected" Etter dette har jeg også prøvd å bytte til et eldre skjermkort og med en annen strømforsyning (450Watt) Men jeg får også nå "No signal detected" Hvorfor? Hovedkortet mitt har innebygd skjermkort, jeg vet ikke om dette har noe å si? Og når jeg mener No signal detected, mener jeg INGEN signal! Håper noen vet hva det kan være ! Med Vennelig Hilsen Meg Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Prøv om du kommer i Bios , se om du finner noe som ligner : load bios setup. mulig det ligger noe rusk og blokkerer ? Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Det blir veldig vanskelig:P Får jo ikke skjermbilde i det hele tatt Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ta ut BIOS batteriet på hovedkortet for 1 minutt. Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Sjekket om det er singal på onboard vgakortet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå