thomasr Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er kanskje litt greit om dere poster link til hvor dere finner kjolene? 5254579[/snapback] Kjolen jeg postet er fra Donna Karan, bildet fant jeg på style.com. Sånn for moro skyld, siden ingen likte den uansett, kan jeg muligens forlyste enkelte med at den koster sånn omtrentlig $11 000. Ekkelt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Personlig ville jeg ha valgt en av kjolene det er mulig å gå med bh under. Nå vet jeg ikke noe særlig om puppene til damen din, men man skal i hvert fall ha ganske bra pupper hvis man skal kunne gå ute bh i en kjole med tynt stoff. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Du finner jo praktkjole på praktkjole selv Gef, så hvorfor skal du ha hjelp av oss? Må lese til eksamen, så har ikke tid til å surfe rundt etter kjoler. Jeg og en veninne satt og så på kjoler en plass på internett rundt februar i år, var mye bra hos den nettbutikken vi så på (dog var den i England (tror jeg), så tar kanskje litt for lang tid å skaffe kjole fra dem). Skal paste inn linken hvis jeg finner den. Jeg fant jeg fant. Men er sannsynligvis for lang leveringstid for deg. Alt fra 2 til 14 uker+ vi bor i Norge. Prisene varierer fra $130 til mye. Denne var ikke så aller verst, og er priset til $158. Men ja, er vel sikkert utelukket for din del siden det er import, tar tid og ikke er av de aller billigste. Med andre ord: sånn ca. bortkastet post dette Her er en rimelig, flott kjole hun sikkert hadde blitt glad for Endret 5. desember 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Nostradamus: Takker så mye for link! Var mye pent der, skal vise det til dama senere i dag og dessuten spiller det ingen rolle for hvor i verden kjolen er darkness|: Selvfølgelig må hun kunne fylle kjolen. Tror hun ser litt på begge deler, med og uten bh. Selv syntes jeg det ser best ut med dem hvor man ikke trenger bh, muligens av egne interesser thomasr: damn, ok den var kanskje litt dyr, muligens vi må litt ned i pris Rxj0n: Skal poste opp bilder (om jeg får lov og husker det) etter ballnatten. Men det er enda ikke sikkert om vi skal gå eller ikke. Ellers takker jeg alle for kommentarer. Jeg tar alt med videre selv om jeg ikke har svar til alle Har litt fullpakket dager for tiden...that goes for the both of us. Så det hjelper utrolig, for dere som har tid, til å poste noe dere liker om dere kommer over noe. Igjen takk Endret 6. desember 2005 av Gef Lenke til kommentar
trineh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg vil si at jeg har veldig god erfaring med å handle kjoler på nett. Kanskje finner du din ballkjole her? Ellers så pleier jeg å søke mye på qxl.no, kelkoo.no og av og til ebay.com Lykke til Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå er jo posten fra 2005 da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå er jo posten fra 2005 da Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg