Gef Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det er snart ball, og kjole skal velges. Hun sitter selvfølgelig mye for tiden og ser på kjoler til ball, men hun klarer liksomt ikke å bestemme seg. Noen kjoler har mye bra, men altid noe minus. Så derfor lurer jeg på om det finnes noen plasser hvor kjøperen kan designe kjolen selv fra bunn? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Skredderen bør kunne hjelpe... Eventuelt såkalte "sydamer" om det er en kjole hun misliker et eller annet med, og som derfor bør/må fikses. Endret 3. desember 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 En jente jeg kjenner gjorde det.. Men tror hun måtte punge ut med ganske mye penger! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 hmmm, vi får vel muligens bare finne en som er ferdig designet og kjøpe den. Hadde vært litt morro da om hun kunne fått en unik kjole Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 oh btw. bare å komme med link til pene kjoler, vi vil gjerne se på alt prøver å få henne til å gå for denne, bare muligens en annen farge Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Viste henne denne, men den vil jeg gjerne se henne i for meg selv edit: haha, plutselig mange flere som besøker tråden etter jeg la til undertittelen horny fuckers Endret 4. desember 2005 av Gef Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 HAHA Men den første du hadde bilde av her så meget fin ut. Tviler på dere kommer til å angre hvis valget faller på den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Gef: For hun var jo IKKE photoshoppa. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 horny fuckers 5252777[/snapback] gutter er gutter Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Gef: For hun var jo IKKE photoshoppa. 5253097[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Han viste jo bare frem en kjole.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Men den første du hadde bilde av her så meget fin ut. Tviler på dere kommer til å angre hvis valget faller på den. 5253086[/snapback] problemet med den er at fargen ikke er perfekt for henne. Men det er virkelig en pen kjole, den ville virkelig trukket mye oppmerksomhet! Farger hun ikke vil ha til ballkjolen er hvit, gul eller rød. Hun liker godt denne, men den er liksom ikke perfekt Endret 4. desember 2005 av Gef Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Bilde av dama så vi kan se hva hun passer med? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Gef: For hun var jo IKKE photoshoppa. 5253097[/snapback] who cares? Jeg kjenner henne ikke, jeg har verken eller vil ikke ha noe med henne å gjøre. Denne tråden handler om kjoler, ikke damer. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Bilde av dama så vi kan se hva hun passer med? 5253124[/snapback] ah, kanskje det er lurt ja... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Søt dame Måtte bare se henne før jeg hopper til sengs. Skal klaske inn bilde og link hvis jeg kommer over noe som passer. Men som sagt: Den første kjolen var pen, skikkelig ballkjole. Begge du har bilde av var faktisk flotte. Natta Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Søt dame Måtte bare se henne før jeg hopper til sengs. Skal klaske inn bilde og link hvis jeg kommer over noe som passer. Men som sagt: Den første kjolen var pen, skikkelig ballkjole. Begge du har bilde av var faktisk flotte. Natta 5253158[/snapback] Jo takk Alt gutter gjør for å se bilder av damer hihi Jeg liker godt begge, men den første er mer WOW, den blåe er også bra men mer anonym. Gleder meg til å se om du kommer over noe Sov godt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 ohhh! Fant en ny her jeg syntes er shit sexy! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 helsikke denne var bra! Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 den første så jævlig ut, og da snakker jeg ikke bare om fargene. den andre var stygg i fargen, ellers grei. den tredje var bra, så ut til å passe stilen til dama også. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg greide ikke finne meg kjole i helgen, alle som var kanskje litt fin kostet kjempemye. Er så ræva vanskelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg