Behydro Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Futurlec har alt en modder kan ønske seg av elektronikk komponenter Har hatt inne flere ordrer deg, aldri noe problem. Hvor de egentlig kommer fra aner jeg ikke, man pakkene kommer fra Thailand. Sikkert pga billig arbeidskraft Endret 3. desember 2005 av Behydro Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Er litt enig med NorthGarden. Begynner å bli litt mange samle/stickytråder! Hvorfor ikke samle noen under en tråd f.eks.? Endret 3. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Er litt enig med NorthGarden. Begynner å bli litt mange samle/stickytråder!Hvorfor ikke samle noen under en tråd f.eks.? 5247312[/snapback] jo hvis en moderator tar inisiativ (?) og lager det! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Eller så kan jeg omgjøre min egen tråd? Bytte navn osv. Synes jo forsåvidt dette er et godt iniativ, fint med sånne tråder, men blir for mange "småtråder"! Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Eller så kan jeg omgjøre min egen tråd? Bytte navn osv.Synes jo forsåvidt dette er et godt iniativ, fint med sånne tråder, men blir for mange "småtråder"! 5247324[/snapback] hvorfor ikke omgjøre min tråd? ingen vil vel egentilg "gi" opp tråden så hvorfor ikke få en moderator til å lage en tråd å skrive i bunnen takk til ********* og ******* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Joda, funker det også. Bare foreslo det fordi min allerede var sticky. Gi opp tråden sin? Folk er vel ikke så PR-kåte jåper jeg! Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 merk: "gi" hvis du liksom har gjort ganske mye og så skal du liksom bare gi alt til en annen. det føles kanskje ikke helt rett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Skjønner, skjønner! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er litt enig med NorthGarden. Begynner å bli litt mange samle/stickytråder!Hvorfor ikke samle noen under en tråd f.eks.? 5247312[/snapback] Hva er vitsen? Ha en tråd som fungerer som et helt forum? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hmm, tenkte heller på en egen tråd med guider? Eller hvorfor ikke en egen kategori på forumet med guider? Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Hmm, tenkte heller på en egen tråd med guider? Eller hvorfor ikke en egen kategori på forumet med guider? 5248482[/snapback] den ideen var bra! send den til howard eller simen1 og se om du får no respons! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Soooovetiiid....... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Soooovetiiid....... 5248873[/snapback] Slike ting postes vel i OT-baren og slikt, ikke i case-mods vel? Edit: Eller SO4 som det også kalles... Endret 4. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Var respons til storken om at jeg ikke orka å gjøre det akkurat da! Opprettet heller en tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=18&t=505748&st=0 Endret 4. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
simlim Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du glemte www.multicom.no Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Flott tråd. Burde vært sticky... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå