storken Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg har leta r*** av meg en stund på google og har nå endelig begynt å finne noen butikker der de selger casemodutstyr og de fleste selger jo også hardware da her kommer det et opprams: Norge: www.komplett.no www.microplex.no www.netshop.no www.databutikken.com www.mpx.no www.3dfxcool.no www.lizacom.com www.vendur.no www.pcstyling.no www.hcs-electronics.no www.shg.no www.startit.no www.hardwareshop.no www.multicom.no Danske: www.g-shop.dk www.casegear.dk www.tjdata.dk www.studiedata.dk Ubestemte: www.xoxide.com www.futurlec.com USA: www.cooltechnica.com www.dealsonic.com www.directron.com www.coolerguys.com www.svc.com www.sidewindercomputers.com www.frozencpu.com www.lasermods.com Sverige: UK: Europa: Kina og hong kong: Tilbehør til casemod: www.biltema.no www.clasohlson.no jeg vil at dere skal komme med forslag til flere og si plasseringen til de enkelte! Edit: Redigerte noen over til USA, shg.no, svc.com, fjernet en som ikke sendte til utlandet, sidewindercomputers.com, frozencpu.com, lasermods.com, startit.no, hardwareshop.no, futurlec.com Endret 5. desember 2005 av storken Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Shg.no Ligger under casemoding. Bra tråd Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Dette bra.. gjøre den til sticky kansje? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tror det finnes en egen kategori for nettbutikker..? Like greit å bare bruke den. Istedenfor en helt egen tråd! Lenke til kommentar
chase Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 glem ikke frozencpu.com Petter Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Tror det finnes en egen kategori for nettbutikker..? Like greit å bare bruke den. Istedenfor en helt egen tråd! 5244645[/snapback] hvorfor har ikke jeg funnet den da? (skal lete litt nå) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Tror det finnes en egen kategori for nettbutikker..? Like greit å bare bruke den. Istedenfor en helt egen tråd! 5244645[/snapback] hvorfor har ikke jeg funnet den da? (skal lete litt nå) 5245289[/snapback] Kongetråd! Det underforumet ligger under HW.no Synes tråden skal ligge her jeg. Passer best her. Edit: Du kan godt ta med www.startit.no Edit: Legg også til LaserMods Kan lage viftegrill og vinuder, etc. Etter dine ønsker eller bilder. - USA. Endret 3. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvorfor i alle dager skal dere lage så mange samletråder? Greit nok at vi slipper spørsmål i hytt og pine, men det finnes da en kategori for nettbutikker. "Alt av verktøy som trengs til casemod" "Hvor selges den sjeldne varen tråden!" "Den store sammletråden for høyklasse casemodding." Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 jo det skal jeg si deg... jeg var spesielt på utkikk etter spesielle viftegriller og fant ut at casemodbutikker i USA holder mye høyere kvalitet enn det vi har i norge + at hvis du leter etter noe spesifikt så kan du se igjennom dette utvalget. og jeg som skulle prøve å finne alle mulige casemodbutikker men jeg fant nesten ingen i de trådene som er nevnt over her. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jo, men allikevel. Hvis disse trådene ikke blir annonser så blir de bare liggende på toppen. Bare irriterende. Jeg er glad smaken er som baken, del i to. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jo, men allikevel. Hvis disse trådene ikke blir annonser så blir de bare liggende på toppen. Bare irriterende. Jeg er glad smaken er som baken, del i to. 5245737[/snapback] Gjør det noe at de bare ligger på toppen da? Det er jo meningen at de skal være til hjelp for andre. Oh' my god..... Ta min tråd som et eksemplel, "Hvor selges den sjeldne varen tråden!". Er det ikke bedre at de fleste slik spørsmål samles i en tråd? Det er jo enda mer irriterene at tusen folk spør om: Hvor får jeg kjøt plexi?, Hvor får jeg kjøp lakk, hvor får jeg kjøpt "denne" viftegillen, osv.... Hva synes du selv et forum ned-spamet med unyttige poster som omhandler mye av det samme, eller et forum med litt mindre poster, Ryddigere, mer oversiktelig, og mer hjelpsomt? Tar du alternativ en er du selv en spamer som kun jakter på høy postcount Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tar du alternativ en er du selv en spamer som kun jakter på høy postcount 5245906[/snapback] Så du synes jeg spammer? Det er da veldig mange som spammer _mye_ mer enn meg. Jaok, jeg får vel ikke gjort noe med det, så la de trådene ligge der da. Skal ikke si min mening i et forum der man skal diskutere jeg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tar du alternativ en er du selv en spamer som kun jakter på høy postcount 5245906[/snapback] Så du synes jeg spammer? Det er da veldig mange som spammer _mye_ mer enn meg. Jaok, jeg får vel ikke gjort noe med det, så la de trådene ligge der da. Skal ikke si min mening i et forum der man skal diskutere jeg. 5245917[/snapback] Har jeg sagt du er det? Nei, men vis du velger alternativ en sa jeg. Selv synes jeg ikke du spamer, synes du er hyggelig og hjelpsom, men synes denne var litt drøy. Jo, men allikevel. Hvis disse trådene ikke blir annonser så blir de bare liggende på toppen. Bare irriterende. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hardwareshop.no - Gratis porto! (For meg) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hardwareshop.no - Gratis porto! (For meg) 5245935[/snapback] Da slipper du å skrive det. StartIT - Gratis porto for meg! Nei. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hardwareshop.no - Gratis porto! (For meg) 5245935[/snapback] Da slipper du å skrive det. StartIT - Gratis porto for meg! Nei. 5245943[/snapback] - Den skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hardwareshop.no - Gratis porto! (For meg) 5245935[/snapback] Da slipper du å skrive det. StartIT - Gratis porto for meg! Nei. 5245943[/snapback] - Den skjønte jeg ikke... 5245967[/snapback] Du slipper å skrive at kun du får gratis frakt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har jeg sagt du er det? Nei, men vis du velger alternativ en sa jeg. Selv synes jeg ikke du spamer, synes du er hyggelig og hjelpsom, men synes denne var litt drøy. 5245929[/snapback] Ok. Om det skulle være noe mer tar vi det på PM vi. Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) hadde vært fint hvis alle i tråden kunne ta opp personlige ting med andre på PM Endret 3. desember 2005 av storken Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Daim.. fin tråd!! *legge i mine inlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå