zeLL91 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Noen som synes noe om det Her? Skal kjøpe et greit kabinett som ser litt kult ut og kjøpe Denne med på kjøpet! Godt Valg? Endret 3. desember 2005 av zeLL91 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 De fleste her inne vil någ si at Qtec er noe å styre unna. De er ikke konstruert noe bra, harskarpe kanter, kjennes svakt og er vanskelig og montere i. Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Ingen fler som har noen meninger? plizz... (A) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Q-Tec har jo ikke noe godt rykte på seg da.. Gi heller noen kroner til og kjøp noe annnet.. Edit: Q-Strømforskyning kan du selfølgelig ikke bruke. [CRAP] Endret 3. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
simlim Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 De fleste her inne vil någ si at Qtec er noe å styre unna. De er ikke konstruert noe bra, harskarpe kanter, kjennes svakt og er vanskelig og montere i. 5244357[/snapback] E har det . Q-tec har et dårlig rykte men jeg synest det funker bra jeg!Det er billig også Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 en jeg kjenner har kabinette, og det ser jo ikke så ille ut, er vel ikke plast? og sikkert ok kjøling.. men Q-tec har et elengid rykte, og psu fra Q-tec kan du IKKE bruke... Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kabinettene til q-tec er vel ikke i samme klasse som PSU dem lager. Jeg har selv bygd en del maskiner gjennom årene, mange av dem har vært kabinetter av merket q-tec. Det er ikke all verdens kvalitet, men du får det du betaler for! Strømforsynerne er hvert fall å styre unna. De er så utrolig dårlige at du det ikke kan beskrives en gang. Har hørt MANGE har hatt fått ødelagt hardware pga q-tec psu. Men kabinett er helt ok, så lenge du kjøper annen psu. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hadde det kabinettet før, og vil si at det er et helt ok valg. følger jo faktisk med 3 led-vifter og en katode med stemmestyring, og koster vel ikke allverdens etter det jeg husker. Slik så forsåvidt mitt gamle kabinett ut, helt standard rett fra esken, uten noen modding eller denslags (det ble gjort senere): Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Q-tec har jo sikkert greie kabinetter, men det er jo ikke noe Lian li klasse.. Det er et billigkabinett.. Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Noen som har noen flere meninger og noen kule bilder av kabinettet? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som har noen flere meninger og noen kule bilder av kabinettet? 5248584[/snapback] har du kikka i prisguiden til hw.no? er jo overfylt av"kule" kabinett...bare sånn at du ikke "forhaster"deg.. Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Neida har tenkt grundig igjennom dette og har lagd en hel zip fil med casemoddingen min som skjer i slutten av måneden Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Men er det noen som har noen kule bilder av dette kabinettet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg hørte en sa at holderen til PSU'en brakk veldig fort... den var av alu, og holdt ikke sa han, men det betyr ikke at det er slik på alle de kabinettene. Jeg syns selv det ser ganske greit ut til den prisen, men har du råd, vil jeg anbefale deg å legge i litt til og gå for dette -> http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7bscand&mcat=c432 Psu er grei også Endret 5. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Men er det noen som har noen kule bilder av dette kabinettet? 5251744[/snapback] du kan jo ta en titt på min gamle casemod, er et par bilder der. Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har hatt det kabinettet,, og det er i bruk fortsatt, jeg bruker det som et server kabinett.. det er helt greit, men ikke noe mer! ville heller brukt litt penger på et lian li Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Ops,, dobbel post! sorry! Endret 5. desember 2005 av Badjoo Lenke til kommentar
eivind018 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har selv et Q-Tec kab, er ikke imponert over q-tec, festene til sideplatene bøyer seg og psu er heller ikke særlig mye å skryte av. Det lyser egentlig billig av hele kassa. Vet ikke noe om kvaliteten på de mer kostbare q-tec produktene (om de finnes) men ville selv ha styrt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå