<Viva> Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Når jeg skur på maskinen min tar det ca. 24 sekunder å komme inn i windows. Når jeg kommer inn bruker CPU`en 50-60%. Jeg har sjekket at det er en fil i antiviruset mitt som bruker de 50-60 prosentene. Det som er det domme med det er at jeg må vente i 1-2 minutter før det blir ferdig. Etter dette funker maskinen helt fint, men dette er voldsomt iriterrende! Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det hjelper å slette filene som ligger i C:\Windows\Prefetch Filene som ligger der er for å få programmer til å starte raskere. Men innlogging til Window$ tar lengre tid. Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Ja ok, det tar nok litt lengre tid, men pc`en bruker for så vidt ikke lang tid. Jeg bruker Panda Titanium antivirus, navne på filen som bruker lang tid heter `AVTASK.EXE`. En kompiss av meg annbefalte meg i å bytte til AVG antivirusprogrammet. Bør jeg gjøre det?? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja. Og her kommer det langt over 14 tegn..... Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Zailenser, du mener at jeg skal gå inn på C:\Windows\Prefetch å slette filen? Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Slette filene ja. Alle sammen. Utenom katalogen. Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Etter at jeg gjorde dette går pc`en faktisk kjappere Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Da er jo alle programmene som starter når du starter opp pcen borte, alså. De starter ikke. Du skulle bare ha sletta den som brukte mye ressurser. Min henger i "scriptlinja" på oppstart(/no guiboot) Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du kan også skrive msconfig i "kjør" neste gang og velg kva slags program som skal startast under oppstart av windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå