Xander^ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Da anbefaler jeg at du begynner med å prøve deg frem Da er det bare å sette i gang med å lese og google! http://server.counter-strike.net/server.ph...wto&show=screen http://forums.steampowered.com/forums/foru....php?forumid=16 Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Så du synes det hørtes bedre ut og jeg kan da ha 11 stk eller er dette fortsatt umulig?? Og vil jeg bruke hele linjen vis jeg kjører server hjemme?? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så du synes det hørtes bedre ut og jeg kan da ha 11 stk eller er dette fortsatt umulig??Og vil jeg bruke hele linjen vis jeg kjører server hjemme?? 5395091[/snapback] Da anbefaler jeg at du begynner med å prøve deg frem Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 oki men forstod ikke helt hvordan jeg skulle prøve meg frem Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ehrm.. Installere HLDS kanskje? Lenke til kommentar
Silja Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har en PC som jeg vil bruke som server, men til CS: Source... Noen som har vet hvordan, eventuelt en guide? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 og hva er HLDS 5395653[/snapback] Bullshiter du meg? For hvis du gjør det, anbefaler jeg deg å la være! Hvis du i det hele tatt har motivasjon til å sette opp en server så hadde du i det minste klart å trykket på minst EN av de linkene jeg ga deg for noen poster siden! At jeg skulle kaste bort mitt 1111-innlegg her var trist Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Unnskyld for at jeg kastet vekke ditt innlegg nummer 1111 men har lest første linken din en del men er ikke kjæmpe stødig i engelsk og jeg skal kjøre linux eller noe lignende så derfor sjekket jeg ikke andre link du gav meg. Bulklshiter ikke deg :S Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Da tror jeg du nesten må ta til google. Har desverre ikke til dags dato sett en norsk howto på hlds. (Da har jeg heller ikke letet) Lykke til! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Det står så klart for Half Life Dedicated Server e ikke eg smart Men altså jeg har for det første ingen maskin og for det andre ikke enda så bra internett. Kan jeg bare innstalere HLDS på en hvilken som helst maskin?? Tenkte som sagt på linux eller noe lignende helst gratis hva er bra og greit og bruke? Endret 6. januar 2006 av Mott Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hva mente du med det?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hva mente du med det?? 5397670[/snapback] Han mente nok noe ala: "Vi kan ikke hjelpe deg dersom du ikke hører hva vi sier" eller: "Dersom du ikke selv vil investere tid i dette kan du ikke regne med at vi vil" eller: "FFS, gi opp. Det er et dødfødt prosjekt både på grunn av at vanlige private linjer ikke holder mål til en warserver og det virker heller tvilsomt at du vil greie å få den opp i det hele tatt" Men det er bare hva jeg tror han mente. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Men kan jeg bare innstalere det på min maskin og bruke det der?? HLDS altså Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Klart. Start steam, høyreklikk på ikonet og velg GAMES, velg tab'en "Tools", og last ned og installer "Dedicated server". Du må også huske å åpne de rett portene i routeren din, men det har du sikkert allerede lest deg frem til fra linkene postet på forige side. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Det har jeg skønner du Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Har nå sotte opp server på min PC Men folk som ikke er på mitt netverk klarer ikke å finne serveren Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Du må også huske å åpne de rett portene i routeren din, men det har du sikkert allerede lest deg frem til fra linkene postet på forige side. 5397755[/snapback] http://server.counter-strike.net/server.ph...to&show=windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå