trizone Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har en Compaq Evo N800c med XP SP2 og ei standard Logitech USB mus (tråd). Problemet er at hver gang jeg starter maskinen, så må jeg inn i kontrollpanel for å stille på scrollhatighet og pekerhastighet. Det virker rett og slett som om maskinen glemmer å lagre unna innstillingene til musa før den skrus av. Mannen på telebutikken mente det eneste som funket var å formatere maskinen på nytt, noe som hørt litt drastisk ut;) Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvis du ikke bruker samme USB port hver gang så kan dette skje. Lenke til kommentar
mordersko Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) ----------------------------- Endret 25. februar 2007 av mordersko Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Problemet er at hver gang jeg starter maskinen, så må jeg inn i kontrollpanel for å stille på scrollhatighet og pekerhastighet. Har samme problemet jeg også. Jeg har prøvd forskjellige ting for å finne en løsning, men har ikke funnet noen enda. Lenke til kommentar
trizone Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Bruker samme port hver gang ja (og problemet er det samme på begge portene). Noen som vet? Virker som sagt som at problemet er at usb porten ikke får lagret instillengene når maskinen skrus av (XP logger av ordentlig) Lenke til kommentar
bingan Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvordan i det hele tatt få musen til å fungere? Jeg har en HP zv6000, og en MIE 3.0 mus, men når jeg putter kabelen i slot'en, så skjer det ikke noe. MP3 spiller virker når jeg setter i kabel. Installert drivere og prøvd å aktivere manuelt, men får det ikke til. Orker ikke bruke touchpad lenger! Hjelp! Lenke til kommentar
trizone Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 I Xp er det vel ikke allverdens å gjøre, bortsett fra å innstallere OS på nytt og håpe på det beste... Du kan jo prøve å innstallere USB drivere, men det skal ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
K-Pax Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hadde et lignende problem når jeg skulle installere en MS mus på min bærbare. Driveren til musa overskrev driveren til tpaden, og omvendt. Det jeg gjorde var å først installere tpad driveren, sette inn usb-musen (avbryte evt. auto-install), gå inn på innstillinger for tpaden (mus i kontrollpanel) og oppdatere usb-pekeenheten med driveren for usb-musen. Håper dette var forståelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå