Fruktkake Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har 3 stykker Seagate 200gb sata. Alle er identiske. Men plutselig forsvant den fra min datamaskin. Den forsvant fra hele windows, (partition magic og). Jaja tenkte jeg, så trodde jeg den var død. Men så sjekket jeg i bios at den var funnet. Og i windows instalasjon finner den den med partisjon og alt. Men igjen, ikke i denne windowsen (XP SP2). Jeg har koblet fra og om igjen strøm og datakabler til den og til forskjellige SATA porter, men samme problem. Altså, spørsmålet mitt er om det er hardware eller windows feil? Noen måte jeg kan reparere uten ny inlegging av windows? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er disken synlig i Disk Management? http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Hvis ikke, er den synlig i Device Manager? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Plutselig ble den synlig nå. Kjemperart. Jeg satt den i søvn modus (og meg), så nå startet jeg den igjen vips så er den her. Men gjetter om ikke alt for lenge forsvinner den, og ikke synlig i disk manager eller dev manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå