Jdronnen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 OK!.. Er det jeg som er totalt på tur eller ? Hvor får jeg tak i Driver til mitt Geforce 6600 GO kort... (På bærbar)! Har vært på nvidia.com - men der er jo ingenting.. når jeg laster ned geforce driveren så får jeg fint bare beskjed om at jeg ikke har noen produkt som støtter desse driverene... W T F ??!! Hjelp her noen... Takker på forhånd!! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Se på laptopens produsent side Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp 5244255[/snapback] Ja, den vil ikke innstallere !! Les hva jeg skriver over! Uff....... Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Nvidia gir ikke support på grafikkort til notebooks. Du må enten hente ned en driver fra produsenten av maskinen eller laste ned en modifisert .inf fra f.eks. laptopvideo2go.com. Laster du ned en driver derfra, vil den automatisk pakke seg ut. Erstatt .inf filen med en som du laster ned fra samme sted. Kjør deretter setup og vips så har du en ny driver Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Nvidia gir ikke support på grafikkort til notebooks. Du må enten hente ned en driver fra produsenten av maskinen eller laste ned en modifisert .inf fra f.eks. laptopvideo2go.com. Laster du ned en driver derfra, vil den automatisk pakke seg ut. Erstatt .inf filen med en som du laster ned fra samme sted. Kjør deretter setup og vips så har du en ny driver 5244354[/snapback] Riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå