BigJackW Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hva menes med "minne knne ikke være "read""? Jeg får den meldinga når jeg skal prøve å starte Counter-Strike Source Endret 2. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Vet ikke, men kan det være noe med at det ikke er nok minne? Altså du kjører for mange programmer. Jeg har også fått den meldingen et par ganger, men til andre ting. Endret 3. desember 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
gresh Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du finner tips som kanskje kan hjelpe deg i linkene nedenfor: Link 1 Link 2 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg tror at det kan være noe med den nye updaten, for en kompis av meg har samme problemet. Endret 4. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg fant ut hva det var. Det er mani admin plugin som gjør det. Det er 3 filer i addons mappa: x:/programfiler/valve/steam/steamApps/ditt brukernavn/Counter-Strike Source/addons, slett alt som er i den mappa. Last ned den nye patch'en fra Mani Admin Plugin si side. og legg alt innholder i addons mappa http://www.mani-admin_plugin.com/mani_admi...ource_patch.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå