Azizel Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Noen her som kan hjelpe meg å få pc'n min til å starte å vise æ,ø,å? jeg har norsk windows, men merkelig nokk så viser ikke de bokstavene, det er kun på nett sider å mail osv det ikke viser. Har prøvd å skifta på språk/skrift valg. men uten nytte. Har også prøvd å skifte nettleser. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har du skifta tastatur-layout også? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Har du skifta tastatur-layout også? 5244144[/snapback] hmm, nei. men tror ikke problemet er med tastaturet da. det går fint å skrive bokstavene, men ikke lese dem. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ah, leste litt feil der, sorry. Trodde at de bare vistes på sider Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Ah, leste litt feil der, sorry. Trodde at de bare vistes på sider 5244192[/snapback] D går fint:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå