Gå til innhold

[GTA]Da var det her- Liberty City Stories

Anbefalte innlegg

Så hva synes det norske folk om denne PSP versjonen av GTA.

Personlig så har jeg hatt det siden tirsdag og har spilt en del på det. Ting som virker veldig bra for mer er.

+Grafikken.....Meget bra til å være PSP

+Storyen....Kul, enkelt og greit

+Dialogen...Capish

+Custom tracks.....Guns N Roses+ GTA= :love:

+Motorsykkel...bra i forhold til 3ern

-Lyden på dialog....Ikke helt hundre....virker noe halvgjort.

-Ingen fly.....kanskje det mest triste. Men nå skal det være et cheat program som lar deg spawne alt. Så skal vistnok gå an der.

jeg har ikke tatt med noe av multiplayer aspektet. PGA jeg har ikke fått testet det skikkelig ut enda. (noen av vennene må snart få seg PSP med GTA)

Så hva synes du om dette spillet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk det i posten i går, dritbra! Er herlig at de har fått et så stort spill presset inn i umd'en :p De missionene som jeg har vært på til nå synes jeg har vært utrolig festlige! Kan ikke vente med å få testet det MP!

5251439[/snapback]

Jeg trodde jeg skulle dø når han ene kom ut i gimp suiten.....hysterisk......veldig bra ja...imponert over alt de har fått inn ja. Og likevell er ikke spillet større en 800mb.....(nei har det ikke cracket....går ikke ann det på gta vett u ;) )

MP må være konge....det har jo ikke vert det på gta siden 2ern

Lenke til kommentar
Er historien like dårlig som GTA 3 og LCS? Og er oppdragene like monotone? Hvis ikke høres spillet flott ut! ;)

5252689[/snapback]

Vel oppdragene er bra....og historien er vel.....motiverende og til tider ganske morsom......

Vil anbefale det. Selv om noen oppdrag kan virke....gjentagene.....så har du jo alltids motorsykler....Uansett...viss du har en PSP så burde dette være et must ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns også kontrollen er litt ubehagelig. Spesielt joysticken som er veldig følsom og liten. Det er noe jeg har blitt vant til, men det er irriterende likevel. Mangelen på en joystic, R2 og L2-knappene gjør det ikke noe bedre. Kan for eksempel ikke svinge samtidig som man ser til siden.

Når det er sagt, så syns jeg selve spillet er konge. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er det noen måte og få spilt dette på uten og måtte kjøpe psp... Har ikke så mye cash for tiden at det gjør noe...

5440043[/snapback]

du kan laste det ned på denne siden

men da må du åpne med bittorent, det kan laste ned her

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...