Dimm Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg driver å installerer win2k på en AMILO M1437G, men siden den ikke har diskettstasjon ble dette litt vanskeligere enn antatt. første gangen man må bruke diskett fungerer det å legge filene på en memory stick, men etter man har partisjonert disken og skal kopiere over filene fungerer det ikke lengere. noen ide'er`? Mener å lest en plass at det er mulig å brenne ut en kopi av win2k plata der man hadde lagt driverfilene en eller annnen plass på plata slik at det gikk automatisk. stemmer dette? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 never mind.. brukte nlite og la til driverne på et image jeg lagde av win2k, men før det funket måtte jeg redigere filen txtsetup.oem så den pekte til der filene ble på ISO'en funket som bare det og nå slipper jeg å legge til komtrollerdrivere under installasjonen i det hele tatt PS. med nlite kan man tilpasse en windows cd så mye at du ikke trenger å gjøre annet enn å sette i gang installasjonen så skjer resten 100% automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå