thomasr Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg vet ikke om denne har blitt rapportert tidligere, klarte ikke å finne noe. Noen CSS-ekspert er jeg ikke, forhåpentligvis er bildet rimelig selvforklarende. Det ser ut som om funksjonen ikke er videre glad i å drive med linjeskift i tide, – knapt nok et enormt problem, men det ser nå unektelig ikke helt friskt ut. Edit: Glemte å legge til at jeg bruker FireFox, siste versjon på Mac, i 1280x1024. Endret 2. desember 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvis du mener det med at tallet går over i neste kolonne, så skjer dette her også :-( Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ang "Mine Innlegg" menyen: er det ikke snart på tide å fikse den tingen som gjør at innlegg man har lest i, eller posta i faktisk blir merka som "lest"? opplever dette hele tiden i "mine innlegg" og det er nokså itrriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg