Gå til innhold

Første X1800XT test fra Overklokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde vært arti og sett noe av dette i crossfire..... :yes:  hva kjøler du med? du prøvde vel ikke noen runder for oss dødelige? altså moderat overklokka cpu og max på gpu? har en teori om at dette kortet er råere en nvidia sitt

5256007[/snapback]

tja... 3650ca på cpu er jo ganske moderat........

5256022[/snapback]

Tror heller han mente ~3ghz :) Jeg vil forresten også vite det. Både FX-57 samt fasekjøling er LANGT utenfor min rekkevidde. Det er ikke X1800XT med stock kjøler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Meget bra scores.. og gode nyheter dette hr.Overklokk.. :thumbup:

Det er viktig at ikke Nvidia's nye "monster" får "herje" uten konkurranse.

Jeg er meget positivt overrasket over ytelsene/potensialet til X1800XT..

Lover godt for fortsettelsen.. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mulig jeg tar feil men skulle ikke x1800XT komme med 32 pipelines? Da ville de gruset 7800GTX, så hvorfor holder de seg på 16?

Men det er klart at ATI ligger foran i teknologien når de nesten tar 7800GTX som har 24 pipes mot 16 :yes:

Lenke til kommentar
Mulig jeg tar feil men skulle ikke x1800XT komme med 32 pipelines? Da ville de gruset 7800GTX, så hvorfor holder de seg på 16?

Men det er klart at ATI ligger foran i teknologien når de nesten tar 7800GTX som har 24 pipes mot 16 :yes:

5373731[/snapback]

Pipelinene på ATI korta er veldig forskjellig fra Nvidia korta, så det går ikke an å sammenligne 16 mot 24 slik. Det nesten som å sammenligne AMD og Intel kun med grunnlag i GHz.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...