Gå til innhold

Får ikke koble til Steam

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med STEAM

Akkurat nå sitte jeg på lan, og jeg er tilkobla en switch. Men idet jeg skal koble til STEAM så kommer dette opp:

"Could not connect to the Steam network

It appears that you are not currently connected to the Internet, or that your Internet connection is not configured correctly for Steam

Either check your connection and click 'Retry', or start Steam in 'Offline mode'"

Jeg har prøvd å starte det i 'Offline mode' men da kommer denne meldingen opp:

"Could not connect to the Steam network, This could be due to a problem with your Internet connection, or with the Steam network. Please visit www.steampowered.com for more info."

Jeg vet at det ikke er noe galt med Steam. Men tingen er at når jeg har pcen hjemme så går Steam på automatisk når jeg starter opp pcen. Og dermed kommer akkurat denne meldingen opp pga jeg ikke er kobla til internett.

Kan noen forklare meg hvordan jeg skal konfigurere Steam for å komme innpå det??

Alle svar mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke noen brannmur på Lokal Tilkobling. Det er kun den som er aktivert.

Jeg vet ikke om det finnes en brannmur på switchen (tenkte det samme), men har ikke peiling på hvordan jeg skal sjekke det.

Men alle andre som er her kommer inn på Steam så det må være en rar grunn til at jeg ikke får koble til Steam, mens de andre får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...