Agurken Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ok for å ta det enkelt te å bjynna me: 1: eg koble te serveren 2: de mesta pleie å gå fint å eg spele me grei ping (10/20) me litt stabil ms (5/20) 3: itte ei stonn stoppe alt opp å eg får 300 ms ca. 4: plutsli går alt tebake te normalt 5: de sama skjer igjenn:P 6: normalt.. osv osv osv 7: viss eg e veldi uheldig pinge eg ut itte ei stonn Bilde viss de e te nåken hjelp:P Andre ting så kan ver greit å nevna: Detta bjynnte å skje itte me skifta fra telenor adsl te bluecom adsl. Begge fra same sentral. Men me skifta router. Routeren e ein: SMC Barricade G (Smc2804WBR) å Linjå e på 2000/300 kbps Eg e forresten ikkje i trådlaust nettverk, har kabel mellom routeren å pcen (i håp om at de løste probleme, men neida). Alle instillingane i routersecurity tingelingane e satt på. Å eg får heller ikkje lov å slå di av uten go grunn siden mamma e hypokonder Men eg har satt på ein sånn ting i routeren så vistnok sko jørr sånn at speling å fildeling å chatting mellom 2 pcar sko funka. Me statisk IP. men det funke heller ikkje. Sååå eg lure på om de e nåke eg kan gjør? eller om eg bare ska kjøpa ny router viss de e alt for stress å putla me instillingar. siden eg ikkje har så alt for mye peiling. Har ein liten filmsnutt av probleme og viss de sko ver veldi nødvendigt:P Eg vil konna spela igjenn uten å detta ut itte 5/10 minutt Spørr gjærna itte mær opplysningar om ting å tang så ska eg se ka eg kan finna ut:P På forhond takk^^ Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 har du åpnet portene? jeg tror det er det som gjør det. eventuelt slå av firewallen i routern Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 har du åpnet portene? jeg tror det er det som gjør det. eventuelt slå av firewallen i routern 5243928[/snapback] Nei tror ikkje det e nåken opne portar. Å slå av firewallen i routeren kan eg egentli bare glømma:P men de burde nå vel gå å spela online med brannmur? Men isåfal ka portar burde eg opna? har egentli 0 peiling på akkurat det der Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 du får ikke spilt på nett hvis de portene du skal bruke er stengt: disse må du åpne: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hallo, han får jo spilt! Ergo er portene åpne. Et lite sidespor, sett "fps_max 101" så får du bedre flyt i spillet Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 SMC 2804WBR er kjent for disse problemene hvis du har enabla uPnP, mitt råd blir da og skru av denne funksjonen i tillegg, kan du ta og oppdatere til nyeste firmware, kan være det hjelper noe. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du kan starte med å sjekke om du har software brannmur aktivert (winxp brannmur?) Hvis du har det, kan du prøve å koble deg rett på adsl modem eller plassere datamaskinen din i DMZ (i routeren). Funker dette så må du enten plassere maskinen permanent i DMZ eller forwarde porter til spillet ditt (portforward.com). Fint med dialekter som snakkes, men 'isje' skriv dialekt. (det er eit feilspor i skolereformene - ) Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå