Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Topicen sier jo sitt, Jeg har ikke stor greie på ram, men tar ram skade hvis man kjører stramme timings osv.? Endret 3. desember 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Topic'en din er fullstendig meningsløs den Tar ram skal av stramme timings? Forøvrig er det vel slik med RAM som med de fleste andre ting, den tar skade av for høy spenning og for høy temperatur. Så lenge det er stabilt så er det bare å stramme inn så mye du klarer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 jeg får forandre på den Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Stram til du ser mannen med ljåen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Deg har jeg hørt på før, og da kom jeg ganske langt med cpu`en. Så jeg får bare høre på deg nå også. Skal ta meg en liten prat med mannen med ramm...ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå