Luchy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) noen som ser på denne serien? Handler om en gutt som vil lage japan's beste brød. Han melder seg in i en av de største Brød kjedene i Japan Pantasia. der må han gå gjennom mange prøver for å kunne få jobb, og fortsette sin drøm om å lage verdens beste brød. Endret 2. desember 2005 av Luchy Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har sett serien, opp til episode 47 eller noe sånt. Serien er ganske morsom, men mange av vitsene er litt for japanske (som rim og ordspill) så det kan bli litt vanskelig for folk å forstå. Men en del er også småparodi av andre serier eller hendelser og er ganske morsomme. Brødbaking høres jo lite interessant ut, men de har gjort det slik at den er full av konkurranser, slik at det blir som en "idretts-anime". Mange konkurranser og kamper, og det er jo ganske spennende. Like greit at de tar brødbaking som de fleste har relativt lite peiling på, en å se på idretts-anime om f.eks fotball eller basketball der man småirriterer seg over taktikken osv (siden man har mer kunnskap om idretten). Kort fortalt, Yakitate Japan er veldig morsom (litt barnslig humor). Man får mye mer ut av serien dersom man kan litt japansk og ser på andre anime (de som de parodierer fra). Har også sine spenninsmomenter (litt) Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Følger med på denne ja! Jeg synes det er hysterisk morsomt til tider! Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Fin anime. Men gikk litt lei. Er en stund siden jeg har sett det. Hang vel med til rundt episode 35. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 hvordan går det an å gå lei av verdens morrsomste brødbaker serie ! , du har jo ikke kommet til det beste enda :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det hørtes morsomt ut *teste* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) jeg lover deg, du vil ikke bli skuffet. mange sier Barnslig humor, men jeg ler meg skakk ihjel Edit: venter spent på episode 52 for da får vi se reaksjonen på Pierot til Azuma's brød. vil jo vite hvem som vinner. *spennende* Endret 3. januar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har sett episode 1 nå. Blei sulten da jeg så han karn som bakte brød på slutten der Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 så akkurat ep.20, og jeg må si at dette er en av de artigste seriene jeg har sett siden FMP fumoffu. MELON! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Har sett episode 1 nå.Blei sulten da jeg så han karn som bakte brød på slutten der 5376289[/snapback] foreløbig så har de vist 2 oppskrifter til hvordan du skal lage brød. barevent til du ser dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå