Gå til innhold

Hvordan var X-box 360?

Tinmar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er vel hva som ligger på den Amerikanske versjonen, vet ikke om noen har fått tak i offesiell liste over hva som ligger på Europeiske bokser. Er vel bare Hexic, noe musikk og themes.

Lenke til kommentar
Rett og slett en sann skuffelse! Dårlig grafikk (samenlignet med min bærbare pc), for mye støy, lite muligheter for tilkobling og stor plastfølelse. Eneste posetive ved en kald vinter er at den varmer som en liten panelovn!!

5247232[/snapback]

Dårlig grafikk i forhold til din bærbare pc? Hva har du røyket før du skrev dette? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er vel hva som ligger på den Amerikanske versjonen, vet ikke om noen har fått tak i offesiell liste over hva som ligger på Europeiske bokser. Er vel bare Hexic, noe musikk og themes.

5270526[/snapback]

:cry: Hos meg var det ikke Hexic... Var en addidas reklame, en skifilm reklame(begge i HD), Noe musikk og themes...

Lenke til kommentar

Fikk ikke konsollen min før i går pga lang leveringstid fra SHG, men må si meg meget fornøyd. Har kun hatt PS og PS2 tidligere og jeg må si meg mektig imponert over Xbox Live!

PGR3 er helt fantastisk og de første løpene måtte jeg se hele løpet i replay for å nyte grafikken (1080i på HDTV ;) ) Multiplayer fungerer også meget bra. Ingen lagg og mange flinke sjåfører :)

Kontrolleren er helt nydelig med ett unntak. de øverste pekefingerknappene (L1, R1) kunne gjerne vært 0,5cm kortere. Slik det er nå har jeg en tendens til å komme borti L1 slik av jeg skifter view når jeg bremser.

Kameo demoen så meget bra ut. Må kanskje gå til innkjøp av dette!

Synes det er litt dårlig kontakt/lyd i headsettet.

DVD rommen bråker helt forferdelig når den spinner på full hastighet. Heldigvis er det bare å skru opp surround anlegget til naboene blør fra øra, så merker man ikke noe til det.

Dashboard fungerer meget bra. Oversiktlig, pent å se på og grei navigasjon.

Håper det kommer en linux app som støttet fildeling til den snart. Ikke f om jeg skal kjøre windows på media boksen.

Nydelige bilder på eksempelfilmene i HD. Glede seg til nextgen filmformat (Blu-Ray og/eller HD-DVD)

Med tanke på at spillene som er tilgjengelig nå ikke utnytter halvparten av potensialet i denne boksen er jeg meget fornøyd og positivt overrasket. Nå gjenstår det bare å se om PS3 blir like morro!

Lenke til kommentar
Litt off topic, men, xbox live er etter min mening utrolig bra. Tror jeg har spilt Halo2 over live hver uke siden det ble sluppet i november 04. Multiplayer er så mye bedre enn singleplayer.

5268711[/snapback]

Nåja har ikke prøvd ut MP delen av spillet med det jeg shar spilt i SP har latt meg imponere. Aldri sett en så bra storry et FPS spill jeg og av alt annet så er det på en konsoll også. :D

En ting jeg lurer på hvor lav oppløsning må man stille ned får å kunne spille HALO 2 via LIVE, hver gang jeg prøver å oppdatere (må laste ned en update via live før online spilling) får jeg opp beskjeden om at spillet ikke støtter den oppløsningen jeg bruker akkurat nå. SP delen funker helt utmerket i den høye oppløsningen jeg kjører i nå men ikke MP delen. :hmm:

5268927[/snapback]

jeg hadde samme problemet. min x360 er koblet til pcmonitoren. prøvde alle skjermoppløsningene, men ingenting funket. tilslutt koblet jeg boxen til min vanlige tv og da var det ingen problemer med å få lastet ned patchen. boxen står atter ved min pc monitor og jeg nyter halo 2 mp. det er fantastisk gøy. har ikke spilt cod2 etter at jeg begynte med halo2 mp.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig ikke at maskinen støyet så mye, men det kan jo muligens ha vært litt av problemet. Ca 12 timer etter at jeg kjøpte maskinen, 2.dec, (hvor ca 4 ble brukt til spilling av andre mens jeg bare fikk spillt ca en halvtime) brøt den nemmelig sammen, etter litt frysning, med det nederste høyre feltet i "the ring of light" lysende rødt. Så jeg ringte customer support på mandagen etter og ble fortalt at en eske ville bli sendt som jeg kunne returnere den i, denne skulle ankomme dagen etter eller dagen etter det igjen.. Men selfølgelig kom den ikke før på torsdagen, og jeg får ikke returnert esken til transportøren før i dag så det blir vel ikke Xbox 360 på meg før ut i neste uke en gang. Det ble mest sannylig ny Xbox, siden karen i customer support hørtes ganske skeptisk ut til å fikse den, og det skulle ta en 3 dagers tid å få "fikset det" (1 dag transport og 2 dager fiksing)... Ber og håper på at jeg ihvertfall får den til neste helg :cry: dama har også blitt skuffa siden hun aldri fikk prøvd den in the first place...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har selv fått hele skjermen full av firkanter og striper, men det er bare nå skjermspareren står på og jeg blir disconnecta fra Live.

Men en kamerat av meg sin box har klikket 2-3 ganger, altså den fryser og nå han restarter den så blinker 3 røde lys (når det er 3 så skal du sende den inn til MS eller noe sånt), men etter ca. 10-15 min. så funker det igjen. :D

Lenke til kommentar
Har selv fått hele skjermen full av firkanter og striper, men det er bare nå skjermspareren står på og jeg blir disconnecta fra Live.

Men en kamerat av meg sin box har klikket 2-3 ganger, altså den fryser og nå han restarter den så blinker 3 røde lys (når det er 3 så skal du sende den inn til MS eller noe sånt), men etter ca. 10-15 min. så funker det igjen. :D

5273625[/snapback]

Hadde eg vert han ville eg ha sendt den inn kjapt som pokker, det er jo tydelig at noe ikkje stemmer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
forresten bit-tech sier at man kan bruke en vanlig usb WiFi stick til å koble seg til trådløse nettet sitt. :w00t: da slipper man å bruke 7-800kr på den offisielle.

"You can even hook up a standard USB WiFi adaptor to get network access, which is a boon."

http://www.bit-tech.net/gaming/2005/12/02/..._review/10.html

:D

5277873[/snapback]

Hmm, de kan ikke ha testet så mange forskjellige, for de er bare noen få som fungerer tror jeg. Hadde likt å sett en liste over de som funker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...