Gå til innhold

Hvordan var X-box 360?

Tinmar

Anbefalte innlegg

Project Gotham Racing 3 ser utrolig bra ut, og det er grafikk du ikke vil klare å pushe fra noen platform idag, og med tanke på at det kun benytter en kjerne betyr det at vi har fler grafiske goder i vente.

PGR3 har utrolig fint gameplay også, og Live-delen er storartet. PDZ har jeg ikke fått spilt nok til å kunne komme med en uttalese, men jeg er veldig fornøyd med Xbox 360, dashboardet er en fryd å bruke, og det er egentlig en ganske så smertefri opplevelse.

De som leverer tilbake boxene sine pga. viftestøy vil jeg anse som svært sære - den bråker ikke veldig, jeg har ikke engang lagt merke til det, selv ikke i dashboard. Nå skal det sies, jeg har sittet i et rom med fler andre, så jeg har ikke fått oppleve den i komplett stillhet ennå. Uansett tror jeg ikke det er så problematisk med lyden.

Og Xbox Live Arcade er teh shit.

5247616[/snapback]

Oh yeah! Har du prøvd ZUMA eller Geometry wars? De er så sinnsykt digg!

5250830[/snapback]

hehe, spilte Hexic i sikkert 1 time igår jeg. kanskje mer og. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Project Gotham Racing 3 ser utrolig bra ut, og det er grafikk du ikke vil klare å pushe fra noen platform idag, og med tanke på at det kun benytter en kjerne betyr det at vi har fler grafiske goder i vente.

PGR3 har utrolig fint gameplay også, og Live-delen er storartet. PDZ har jeg ikke fått spilt nok til å kunne komme med en uttalese, men jeg er veldig fornøyd med Xbox 360, dashboardet er en fryd å bruke, og det er egentlig en ganske så smertefri opplevelse.

De som leverer tilbake boxene sine pga. viftestøy vil jeg anse som svært sære - den bråker ikke veldig, jeg har ikke engang lagt merke til det, selv ikke i dashboard. Nå skal det sies, jeg har sittet i et rom med fler andre, så jeg har ikke fått oppleve den i komplett stillhet ennå. Uansett tror jeg ikke det er så problematisk med lyden.

5247616[/snapback]

enig med deg der! det at MS bare bruker en core av tre sier litt! minst tre ganger så bra! PS3 WATCH OUT! sier ihvertfall jeg!

Lenke til kommentar
Er det mulig å si noe om den grafiske prestasjonen i forhold til skjermkort til PC.

Jeg er klar over at maskin ikke kan vise til samme ytelse som bedre PC maskiner, men med tanke på at den best spesifiserte xbox’en koster mindre enn det dyreste skjermkortet ligger det grunnlag for diskusjoner her.

5243799[/snapback]

Det er faktisk mulig og si noe om grafikk ytelse, og jeg skulle mene at chippen i xbox 360 er en Ati r500 chip som ligner veldig på den i x1800 kort serien, som jeg skulle mene het r480. Correct me if im wrong :p

Trur faktisk at HW i xbox 360 har mer kraft enn de fleste skjermkort og pcer som er der ute..

Lenke til kommentar

sammendrag om xbox og noen spill

kontrollen var helt utrolig deilig å holde i

designet på både konsolen og kontrollen er sexy

strømmforsyningen var like stor og tung som en murstein

grafikken var litt dårligere en jeg hadde forventet(ja spilte på hdtv)

need for speed most wanted var en orgasmisk følese

må si at det er det beste spillet hitil

pgr var også fint

King kong var skuffende både på grafikk og gameplay

tiger wods Pga 06 var helt ok men ikke noe spesielt

masse skriveleif blabla

Lenke til kommentar

grafikk kortet til 360 er faktisk bedre enn X1800 serien @ 720p på shader intensive ting. 360's Xenos klarte 60fps stabilt, mens X1800 ( er usikker på om det var XL, Pro eller XT) klarte 55fps.

og en ting, hva er greia med at jeg bare har 13GB ledig på disken enda det nesten ikke er noe ting der? er bare Hexic og noen sanger og themes.. det bør ikke ta opp så mange gigs.

Lenke til kommentar
grafikk kortet til 360 er faktisk bedre enn X1800 serien @ 720p på shader intensive ting. 360's Xenos klarte 60fps stabilt, mens X1800 ( er usikker på om det var XL, Pro eller XT) klarte 55fps.

og en ting, hva er greia med at jeg bare har 13GB ledig på disken enda det nesten ikke er noe ting der? er bare Hexic og noen sanger og themes.. det bør ikke ta opp så mange gigs.

5266675[/snapback]

Hos meg og er det vist kun 13 GB. Bortsett fra det så angrer jeg ikke et sekund på at det ble X-Box 360 på meg. Den leverer en solid grafikk ihvertfall på HD-TV`en. Og Live funksjonen er ypperlig. Trodde at jeg ikke skulle få bruk for Live funksjonen men så skammlig grundig feil kan man ta. De trådløse kontollene er også en drøm ikke noe mere lednsspageti, samt at den sitter som skapt i hånden. :D

Prøvde Halo 2 på 360 (har ikke spilt spillet før så gikk likeså til innkjøp av det kun 199,-) Må si at det så meget imponerende på X-Box 360 i HD. :yes:

Lenke til kommentar

5247616[/snapback]

enig med deg der! det at MS bare bruker en core av tre sier litt! minst tre ganger så bra! PS3 WATCH OUT! sier ihvertfall jeg!

5256773[/snapback]

Hvordan vet vi at PGR3 kun bruker 1 kjerne?

Lenke til kommentar

Angående kontrolleren: Veldig bra men eg synest dei to analoge knottene på baksiden(gass + brems) har litt for kort vandring. Er ikkje så lett å finne det rette gasspådrage som med den gamle-gamle xbox kontrolleren.

Grafikken/bilde er veldig flott, men eg håper bilde blir en del bedre når eg får en scart. Når det er skygge på veiene på Nurnburg banen(RGR3), ser eg veldig lite.

Endret av Kløno
Lenke til kommentar
Litt off topic, men, xbox live er etter min mening utrolig bra. Tror jeg har spilt Halo2 over live hver uke siden det ble sluppet i november 04. Multiplayer er så mye bedre enn singleplayer.

5268711[/snapback]

Nåja har ikke prøvd ut MP delen av spillet med det jeg shar spilt i SP har latt meg imponere. Aldri sett en så bra storry et FPS spill jeg og av alt annet så er det på en konsoll også. :D

En ting jeg lurer på hvor lav oppløsning må man stille ned får å kunne spille HALO 2 via LIVE, hver gang jeg prøver å oppdatere (må laste ned en update via live før online spilling) får jeg opp beskjeden om at spillet ikke støtter den oppløsningen jeg bruker akkurat nå. SP delen funker helt utmerket i den høye oppløsningen jeg kjører i nå men ikke MP delen. :hmm:

Lenke til kommentar
Litt off topic, men, xbox live er etter min mening utrolig bra. Tror jeg har spilt Halo2 over live hver uke siden det ble sluppet i november 04. Multiplayer er så mye bedre enn singleplayer.

5268711[/snapback]

Helt klart, Xbox Live vil jeg påstå er 360 sin 'killer app', det er bare så gjennomført og lekkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...