Gå til innhold

Hvordan var X-box 360?

Tinmar

Anbefalte innlegg

Må bare få sagt det; det at man kan starte konsollen med håndkontrollen er bare helt genialt! :D

5243967[/snapback]

Kan en starte konsollen med kontrollen når den er helt av? Eller må den stå i standby for at det skal funke? Er der en på og av knapp på baksiden slik som med alle PSU'er? (slik som på ps2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To av mine kamerater kjøpte en 360 hver, så jeg fikk prøvd både Gun, PDZ og PGR3.

Må si at de to førstnevnte er litt "bobb-bobb" spill (selv om pdz kan være rart, er det vakkert visuelt av og til også)

Men fy søren, Project Gotham Racing 3 er så herlig! Så nydelig grafikk! Når du går rundt i garasjen og titter på bilen din; grafikken er ekstrem! Og jeg spiller med vanlig kompositt kvalitet!

Verdens vakreste bilspill, akkurat som itavisen sier - skaff deg det!

Lenke til kommentar

Har vert på 360 LAN i kveld der vi spilte Perfect dark. Ble egentlig ganske skuffet over grafikken. Vet ikke om det er like crappy grafikk i andre spill. Legg merke til at skyggene noen steder er helt elendige. Store firkantede bokser. Opplevde flere ganger at spillet hakket eller frøs. Hvis man ser bort i fra disse tingene så var Perfect Dark utrolig gøy og actionfyllt.

Lenke til kommentar
Kan en starte konsollen med kontrollen når den er helt av?

Ja

Eller må den stå i standby for at det skal funke?

Nei (fins ikke noe standby)

Er der en på og av knapp på baksiden slik som med alle PSU'er? (slik som på ps2)

5244161[/snapback]

Nei

5244200[/snapback]

Eeeey! Konge :D

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det å laste ned ting da?

Tenker spesielt på demoer.

5245719[/snapback]

Det kommer vel helt ann på Internetlinjen din tenker jeg heh (og selvfølgelig om Live! er overbelastet).

Har hørt folk snakke om 30-40 min på demoer.

5245728[/snapback]

Det synes jeg er veldig lang tid. Det burde ihvertfall ha gått an å gjøre noe annet på Xboxen i mens.

Lenke til kommentar

Det synes jeg er veldig lang tid. Det burde ihvertfall ha gått an å gjøre noe annet på Xboxen i mens.

5245742[/snapback]

Vel det har jeg ikke prøvd, men det tar jo så lang tid som det tar. Kommer selvfølgelig annpå størrelsen...

Kommer sikkert til å skaffe meg en Cat5-kabel eller trådløst nettverkskort til Xbox'en om et par dager, så da kan jeg sikkert teste.

Lenke til kommentar
Har vert på 360 LAN i kveld der vi spilte Perfect dark. Ble egentlig ganske skuffet over grafikken. Vet ikke om det er like crappy grafikk i andre spill. Legg merke til at skyggene noen steder er helt elendige. Store firkantede bokser. Opplevde flere ganger at spillet hakket eller frøs. Hvis man ser bort i fra disse tingene så var Perfect Dark utrolig gøy og actionfyllt.

5244316[/snapback]

Det hakket og frøs flere ganger hos meg, på min hdtv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...