Gå til innhold

Hvordan var X-box 360?

Tinmar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kontrolleren er skikkelig god! :)

Har ikke fått kjøpt meg noen spill enda :thumbdown: så jeg har bare testet noen arcade spill, driver å laster ned en demo nå. Men det tar jo så lang tid!

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Er kjempe fornøyd :w00t: , sælig etter halvannet time i kulda :thumbs:

Ja den bråker! som ett uvær :( ... (noe jeg ikke bryr meg om)

Live er enkelt og bra, og det flotte dashboardet er kjempefint :love: , så mens du venter på å respawne kan du sende eller lese meld osv... :w00t:

Har bare PDZ forelpig, og det er KNALL! :love: :!: :D:dribble::thumbup:

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Er det mulig å si noe om den grafiske prestasjonen i forhold til skjermkort til PC.

Jeg er klar over at maskin ikke kan vise til samme ytelse som bedre PC maskiner, men med tanke på at den best spesifiserte xbox’en koster mindre enn det dyreste skjermkortet ligger det grunnlag for diskusjoner her.

Lenke til kommentar
Er det mulig å si noe om den grafiske prestasjonen i forhold til skjermkort til PC.

Jeg er klar over at maskin ikke kan vise til samme ytelse som bedre PC maskiner, men med tanke på at den best spesifiserte xbox’en koster mindre enn det dyreste skjermkortet ligger det grunnlag for diskusjoner her.

5243799[/snapback]

Siden MS har sagt at alle spillene som slippes med konsollen kunne vært hele 6 ganger bedre, vil jeg tro at få skjermkort kan matche xboxen.

men jeg tror flere pcer kunne dratt PDZ og resten...

Lenke til kommentar

Positivt:

- pen grafikk

- enkel å sette opp

- god kontroller

Negativt:

- bråker ved bruk av dvd-rom (spilling)

- Live market reagerer dårlig (ihvertfall for tiden)

For min del så er jeg veldig hektet på Kameo, selv med de store forventningene jeg hadde så digger jeg dette spillet sålangt. PDZ er veldig actionfylt og du vil egentlig ha mer. Men en siltynn historie i forhold til N64 versjonen er veldig dårlig. King Kong har jeg ikke spilt så mye pga. Kameo og PDZ, så vi får se i morgen.

Lenke til kommentar
- Live market reagerer dårlig (ihvertfall for tiden)

5243856[/snapback]

Hva mener du?

5243915[/snapback]

Jeg klarer bare laste ned små trailere. Demoer får jeg ikke ned, mister bare kontakten. Regner med at Live er overbelastet på det området.

Lenke til kommentar

Har fått litt tid med PGR 3 og det innfrir helt mine forventninger. Og de var høye. Men jeg har ikke HD, og det merkes. Grafikken er flott, for all del. Men vil se betydelig bedre ut i STØRRE format og med bedre oppløsning. Tror jeg.

Om den bråker? Ja. I PGR 3 er ikke det noe problem pga motorlyden som går hele tiden mens du spiller. Men hvordan det blir i et mer stille spill er jeg litt usikker på.

Live funker som bare det. Veldig enkelt og tilgjengelig. Har spilt flere race online allerede :)

Summa summarium: jeg er fornøyd, trenger bare en HDTV nå. Så blir juleferien konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...