jorgewa Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kjøpt antec p180 kabinettet for ca 3 uker siden og er meget fornøyd, dog ett skjær i sjøen. 1) Døren er noe skjev ved power knappen (lukker seg ikke helt igjen) 2) aluminiumen i døren løsner/bøyer seg utover rett over power knappen Er det kun jeg som er uheldig eller er det andre med tilsvarende erfaring Lurer da døren på p180 er dens svake side....!!! Jorgewa Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Etter å ha lest i prisguiden, så ser du ikke ut til å være alene: https://prisguiden.no/vis_produkt.php?pr...review_id=17312 Med mindre det er du som har skrevet den da Lenke til kommentar
jorgewa Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 He he he...god beskrivelse paa mitt problem. Irriterende prisen tatt i betrakning. Ser ut som om jeg maa gjoere det samme. Fram med superlimet...... Jorgewa Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Eller bare klage på det og få et nytt et i posten Det skal alltid gå, men hvis det er flere som har hatt det problemet, så er det kanskje greit at du bruker superlim ja;p Har hatt lyst på det der en stund, pga kjølingen.(ekke så altfor fint, men det er gode kjøleløsninger og det er viktig det også;P) Lenke til kommentar
jorgewa Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Designet paa P180 kan som alt annet diskuteres. Kabinetet har som du sier gode kjolelosninger (grr...sitter paa engelsk tastatur) og er i tillegg ett godt over gjennomsnitlig stille gaaende. Kan virkelig anbefales...kjop dog lim samtidig.. jorgewa Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kabinetet har som du sier gode kjolelosninger (grr...sitter paa engelsk tastatur) og er i tillegg ett godt over gjennomsnitlig stille gaaende. Det er nok litt undervurdert. P180 er uten tvil blant de stilleste masseproduserte kabinettene for viftebasert luftkjøling, og har kanskje aller best potensiale til å kjøle varme systemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå