Gå til innhold

Sjekk denne kjølevifta jeg har kjøpt meg. UTROLIG!!!

Anbefalte innlegg

Vifta til høyre på bildet må da være bedre enn vannkjøling? Kjekk å ha på sommeren også!!!

vifte.jpg

Noen som slår denne da? Tror ikke det nei.... Bare kom med de sure peltierne deres!!!! HEHEHE :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2001-12-01 23:09 ]

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2001-12-01 23:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, hva slags vifte er det? Sånn dem bruker på låver for å lufte høyet?

MEN, det er ikke vanskelig å slå denne vifta. La oss si at romtempen din er 20 grader. Da kan CPUen umulig være under 20grader fordi vifta bare flytter luft og ikke kjøler den ned. Termofysikk :smile:

Fet vifte uansett, men noe sier meg at den bråker verre enn Delta's Black Label:D

Lenke til kommentar

har du demontert fortørkeren deres nå?

hehe, var en veldig morsom, men også veldig gal idé.

Du kan montere den fine lille vifta di ute, så den blåser gjennom en lang kanal som passerer utenfor vinduet ditt, så kan du montere komponentene inne i røret, og strekke ledningene til cd/dvd, skjerm tastatur og mus ut. Da slipper du å blåse bort fra maskina, og slipper bråket.

Litt kjedelig med alle insekter, all snøen og andre partikler som blir kjørt gjennom vifta da.

Lenke til kommentar

strømforsyning? sånne vifter pleier å ha separat transformator som forsyner strøm fra elnettet, du får kontakte eidsiva, eller hvilken strømleverandør du måtte bruke :wink:

(corleone - joa jeg tok spøken. trodde det svaret mitt var spøkefullt nok å jeg?) :smile:

[ Denne Melding var redigert av: spn på 2001-12-12 08:53 ]

Lenke til kommentar

Cessnaer har forresten vanligvis Pratt&Whitney- motorer. :smile:

Cessnaer er for pyser. Kjøp en F100-motor fra F-16 og monter den slik at CPUen ligger rett forran luftinntaket. Verdens kraftigste støvsuger! Bare pass på at alt henger skikkelig fast slik at ikke noe går i motoren.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg som hadde tenkt å bruke en 340W silent strømforsyning fra chieftec :lol:

Får vel ta kontakt med E-verket i morra da for å få montert ny nettstasjon med kraftig trafo i.

Kraftlikeretteren får jeg høre med hydro aluminium om de har en billig brukt en :grin: De bruker jo likerettere til smelteverkene sine...

"Man har det ikke mer moro enn man gjør det til selv"

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2001-12-02 15:34 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...