Memphis88 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Noen som såg Først og Sist i kveld? Det var helt genialt. Utrolig morsomt. Mye bedre enn de fleste andre sendingene som har vært. Sandre Lyng Haugen tabbet seg vel litt ut. Hva er det egentlig å "brekk my neck"? Hun ble vel litt nervøs når selveste Robbie Williams kom inn, men likevel... Men uansett, tidenes beste Først & Sist..."Er du mannen eller kvinnen i forholdet?" Hysterisk! :!: Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Så den ferdig nå. Sykt med han karen sim fridde. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja.. var tidig i dag! Lenke til kommentar
Gene Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Seriøst da, fett å kunne si "Jeg fridde på oppfordring av Robbie Williams" Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Må vel få lurt Sandra inn hit, siden hun påsto hun var h4rdc0r3 gamer Eller hva man nå kaller folk som spiller inntil 7 timer i strekk (sånn som meg ) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja, huff. Robbie var vel ikke jelt klar over forholdet mellom folket og disse kvinnene:) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Robbie var konge! Satt og flirte her foran skjermen:) Beste var jo avsløringen om Aylar / Lene Alexandra. Selvtillit det har den mannen, det skal sies.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 er jeg den eneste som syntes at Robbie Williams er en ekkel snørrhoven klyse? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 er jeg den eneste som syntes at Robbie Williams er en ekkel snørrhoven klyse? 5244000[/snapback] Han er litt klysete ja. Men var morsomt å se på alikevel. Syntes det på en måte kanskje ble litt falskt at han hele tiden måtte være så tøff og frempå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Syntes det på en måte kanskje ble litt falskt at han hele tiden måtte være så tøff og frempå 5244057[/snapback] nei, det kan du ikke mene er vel sånn du blir når du bruker dop og lykkepiller om hverandre i mange år da.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) er jeg den eneste som syntes at Robbie Williams er en ekkel snørrhoven klyse? 5244000[/snapback] Tja, jo. Enig der, men han er vel rett og slett bare seg selv. Og tja man liker det liksom.. Men i dag var det morsomt ja. Men tror jeg syns det forrige besøket var enda morsommere mener jeg å huske. Får stikke innom NRK etterpå og se det gamle klippet. Fredrik Skavlan fikk jo en noe enklere jobb i dag.. Robbie stilte alle de vanskelige spørsmåla for han . Nei, det er nå jeg skulle hatt arbeidsuka mi der! Syns forresten Først & Sist er morsomt stadig vekk jeg, men så er jo jeg litt snål.. Endret 2. desember 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 er jeg den eneste som syntes at Robbie Williams er en ekkel snørrhoven klyse? 5244000[/snapback] Han er nok blitt det etter hvert ja, blir vel lett slik når en blir så populær at en ikke trenger ta hensyn til andre og bare ture rett frem Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Genialt program. Sandra var blånn som vanlig. Robbie underholdt! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Sandra kom anpusten fra flyplassen ja? Tror nok Robbie Williams var inne i bildet her når det gjelder den anpustheten. En liten kjappis før hun inntok scenen? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg synes Robbie virket skikkelig kul, jeg. Konge med han duden som fridde. "HiLindaIloveyouIhopeyouwillmarrymethankyou" Creds til Robbie som inviterte ham til konsert i England. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 går denne episoden i reprise ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Den ligger på Web-TV hos NRK. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tror du kan se den gratis på NRK's webtv på www.nrk.no Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tror du kan se den gratis på NRK's webtv på www.nrk.no 5244247[/snapback] ' wee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå